קומבינציה שישי (10.6)

לנשנש בבר שהפך למסעדה מצליחה, לשתות מרטיני סלק עם בוהמה תל אביבית, לרקוד לצלילי הקמע של הבוטלג ולסיים במאנצ' שיש בו הכל. יום שישי בלב העיר

בוטלג (צילום: דניאל פאיקוב)
בוטלג (צילום: דניאל פאיקוב)
9 ביוני 2016

פתיחת דלתות, 21:00

יין ונשנוש במלגו ומלבר

נתחיל את ערב שישי ליד הבימה. מלגו מלבר, מה שהתחיל בתור בר שכונתי ניסיוני התגלגל למסעדת דגים מצליחה. מנות ראשונות קלילות ומרעננות, עיקריות חדשות במחלקת הבשר במחלקת ותפריט יין עשיר – הופכים את המלגו למקום קליל וכייפי בו תרצו לפתוח את הערב.
כתובת: רוטשילד 142

חיזוק, 23:00

דרינק בפיקוק

נמשיך באווירה השכונתית. הפיקוק, המקום האהוב על שחקני וקולנועני העיר, יציע לכם אווירה ביתית-סקסית, פלייליסט מגוון וקוקטיילים ונשנושים מפתיעים (כדוגמאת מרטיני סלק).
כתובת: מרמורק 14

אפטר, 2:00

Oliver Deutschmann בבוטלג

מעלים הילוך! רדו את שדרות בנצי ובואו לבוטלג. הערב יתארח על העמדה התת קרקעית Oliver Deutschmann – הקמע של הבוטלג. הבחור אחראי לכמה מהטרקים החמים בעולם הטכנו והטק-האוס, הוא הבעלים של חברות התקליטים "פלאקפלץ" ו- "וידאב" והוא מתקלט קבוע בברגהיין. אנחנו התאהבנו.
כתובת: קינג ג'ורג' 48

מאנצ', 3:00

דה סטריטס

תיזהרו לא ליפול במדרגות של הבוטלג כי יש לכם הליכה קצרה. דה סטריטס, בית קפה הפתוח 24 שעות ביממה וחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני של העיר, הוא המקום המשלב את כל סוגי המאנצ'ים האפשריים – מתוק לצד מלוח, קפה לצד תה וכבד לצד קל. בתיאבון.
כתובת: קינג ג'ורג' 70

*השעות בקומבינציה בגדר המלצה