קומבינציה שישי (12.8)

להתחיל אצל אמנית ומוזיקאית, להמשיך לתקליטן אוסטרלי, למצוא את עצמכם בהזייה ולסיים בסותם העורקים של העיר. תל אביבים כן יוצאים בשישי

אלפאבית. צילום: גיא חביב
אלפאבית. צילום: גיא חביב
11 באוגוסט 2016

פתיחת דלתות, 21:30

אנה לן ברוטשילד 12

כאמור, כל הדברים המגניבים קורים בקרבת השדרה, אז אין זה מפתיע שנתחיל את הערב ברוטשילד 12. בשעה 22:00 תעלה ללייב סט לצד היין והצ'יפס האלוהי – האמנית והמוזיקאית המחוננת אנה לן (שאולי מוכרת לכם מההרכב ארמון בזמן). צפו לסט אקלקטי ובלתי צפוי.
לפרטים נוספים
כתובת: רושטילד 12

חיזוק, 23:30

סדרת סלקטורז: Andras Fox ברומנו

יאללה אל תהיו כבדים, מה זה חמש דקות הליכה? היכנסו למתחם בית רומנו, הגידו שלום לתדר ועלו לרומנו. הערב יעלו לעמדת התקליטים הנחשקת גאלו ואגוזי המוכרים מעולם הטכנו והדאב. מהזירה הבינלאומית יגיע הסלקטור Andras Fox האוסטרלי לתקלוט בוייב היפ-הופ ודיפ האוס מרים.
לפרטים נוספים
כתובת: דרך יפו 9 (קומה מעל התדר)

אפטר, 2:00

P.A.G באלפאבית

אחרי שנכנסתם לאווירה של ריקודי אנדרגראונד – חזרו לשדרה ובואו לאפלאבית. הערב יתארח בשני חללי המועדון הליין הדו-חודשי, פאג, המאגד סטרייטים וגייז לכמה שעות של הזייה. מה בתוכנית? גברים בלי חולצה ותקלוטים דרור ציפורי, TV.OUT, עידית פרנקל ועוד חברים שישארו איתכם עד צהריי שבת.
לפרטים נוספים
מחיר: 50 ש"ח
כתובת: אחד העם 54

מאנצ', 5:00

בנדיקט

איזה ערב עבר עלינו, אה? נטייל קצת לאורך שדרות רוטשילד ונגיע לבנדיקט – המאנצ' המוגזם והאולטימטיבי לשעות הקטנות ומעיין נובע של בייקון וביצים. אין צורך להרחיב על סותם העורקים הראשי של העיר, אבל רק נרמוז לכם שאנחנו ממליצים על אגז בנדיקט פלורנטין. לילה טוב מתוקים.
כתובת: שדרות רוטשילד 29