קומבינציה שישי (15.4)

לפתוח את הערב בטראק דה לוקס, לקפוץ לירושלים במרכז תל אביב, לפזז עם סופרסטאר מקסיקני ולאכול שבורי-לב במאנצ' הכי מושחת בעיר. לא יודעים מה לעשות בשישי? מזל שיש אותנו, עם מסלול מתחילת הערב ועד סופו

בוטלג (צילום: דניאל פאיקוב)
בוטלג (צילום: דניאל פאיקוב)
15 באפריל 2016

פתיחת דלתות, 20:00
דרינק ושחיתות בטראק דה לוקס
את שישי נפתח בדיינר הכי מגניב בעיר – טראק דה לוקס. עם תפריט שיגרום לכם להרגיש כמו ילד אמריקאי שמן ועם איזון מושלם בין קוליות לבין שכונתיות – ככה צריך להתחיל בילוי סופ"ש.
כתובת: בן עמי 13

חיזוק, 22:00
דרינק בשישה במאי
בשביל היעד הבא תצטרכו ללכת רק שלושה צעדים. השישה במאי – האח הצעיר של בר האוכל החמישה במאי הירושלמי – הוא אחת הסיבות הטובות ביותר להגיע לכיכר דיזנגוף. תפריט במחירי צדק חברתי ואווירה של מחנה יהודה, שידידותי גם לטבעונים וגם לחובבי הטיפה המרה. לייק.
כתובת: בן עמי 13

אפטר, 1:00
פיונאל בבוטלג
תודיעו לחברים מהצבא שאתם לא באים למפגש צוות מחר בבוקר – אנחנו רצים לבוטלג ולא מוותרים לכם. הזמר והמפיק פיונאל הספרדי, שמקיים רומן מתוקשר עם תל אביב, מגיע לבוטלג לסט חלומי של דיפ־האוס שיגרום לכם להתאהב בו.
מחיר: 50-80 ש"ח
כתובת: קינג ג'ורג'

מאנצ', 3:00
מתוקות
אחרי שהבנו שפיונאל לא יעבור איתנו לדירת חדר בפלורנטין – נעשה אחורה פנה חזה לדיזנגוף. מתוקות, פינת המאנצ' הקבועה של תושבי דיזנגוף, מציעה סנדוויץ' מלחמניה מתוקה המכיל בשרים, רטבים ועוד בשרים. הם יודעים מה הם עושים כי זה פשוט טעים. אל תשכחו לקחת הרבה מפיות.
כתובת: דיזנגוף 105