קומבינציה שישי (17.6)

דרינק באווירה שכונתית אירופאית, מסיבה שתאחד בין בריטניה לישראל, טירוף מוחלט בבלוק והכנה להאנגאובר אצל מתי המקלל. לא קל להיות בליין, אבל אנחנו כאן כדי לעזור

בית רומנו (צילום: יח"צ)
בית רומנו (צילום: יח"צ)
16 ביוני 2016

פתיחת דלתות, 21:00

דרינק בפלאזה

סיימתם את ארוחת שישי, ההורים הבהירו לכם שהם מאוכזבים מבחירות חייכם, ואתם חייבים לצאת קצת. מזל שאנחנו כאן. את הסיבוב הערב נתחיל בפלאזה – אחד המקומות החביבים ביותר בדרום רוטשילד. מה מצפה לנו? אווירה שכונתית אירופאית ונוף שמלטף את נווה צדק בהסכמה הופכים את הפלאזה למקום מושלם לדרינק הראשון.
כתובת: שדרות רוטשילד 7

חיזוק, 23:00

סלקטורז בבית רומנו

אחרי שנרגעתם ברחבה של הפלאזה והשתכנעתם שההורים שלכם פשוט לא מבינים, נצא להרים בבית רומנו. ערב הסלקטורז החמישי במספר חוזר לחרוך את הרחבה עם מוזיקה חוצת יבשות. הערב יתארחו לסט בק־טו־בק:  דני מקלווין – חצי מהצמד Psychemagik הבריטי, חובב דיסקו מושבע עם אוסף תקליטים שיגרום לכם לקנא, וברק שניידר – שייתן למקלווין פייט הוגן על טהרת הויניל. צפו לקרב עקוב מסטייל.
לפרטים נוספים
כתובת: דרך יפו 9

אפטר, 2:00

בבלוק Omanut Onamut

אתם שיכורים, אתם רוקדים – ואנחנו ממשיכים לבלוק. הערב יתארחו קבוצות די.ג'ייז שונות, משלל צבעי הקשת האלקטרונית. בין השמות המובילים: Playa People, Depth Charge, וכמובן – קבוצת סבתא, שמאיימת להשתלט על הסצנה. ההורים לא מבינים אתכם, אבל סבתא לפחות מפנקת.
לפרטים נוספים
כתובת: דרך שלמה 157
מחיר: 50-60 ש"ח

מאנצ', 6:30

מתי המקלל

הרשו לנו לחזות את העתיד: השמש זורחת, אתם יוצאים מהקישקע של הבלוק ואתם מתים לנגוס במשהו שיביא נחמה לבטנכם הרעבה שקיפצה כל הערב עם הביט. מרחק הליכה בדיחתי מהבלוק שוכן מוסד דרום עירוני – מתי המקלל. תוכלו ליהנות מעוד מנת אלכוהול הגונה או לרכך עם מנת דגים קלילה מבית היוצר של החמארה הפולנית. אם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תזכו לקללה ממתי. בוקר טוב שיהיה. ממש בחירות מוצלחות בחיים יש לכם.
כתובת: מטלון 41