קומבינציה שישי (22.7)

ערב אקלקטי לפניכם: Fפאנק וגרוב בדייגו סאן, די.ג'יי מש בהיפ-הופ כל הלילה ופאקינג בוילר רום בתל אביב. מי אמר שלא יוצאים בשישי?

מתוך עמוד הפייסבוק של הבוילר רום
מתוך עמוד הפייסבוק של הבוילר רום
21 ביולי 2016

פתיחת דלתות, 21:00

סנגריה קרה בדייגו סאן

נפתח את ערב שישי באווירה מקסיקנית-אסייאתית לצד סנגריה קרה. לאחרונה שדרגו הדייגואים את תפריטם העשיר בשלל סנגריות קרות ומרעננות שישכרו אתכם מבלי שתשימו לב. על העמדה יתארח לא אחר מאשר ארז טודרס מהרכב הסקראץ׳-פאנק ״התפוחים״ עמוס בגרוב וFאנק כמו שאנחנו אוהבים.
כתובת: המשביר 2

חיזוק, 23:00

די.ג'יי מש אולנייטר בבית רומנו

אחרי ששתיתם שמונה ליטר סנגריה החישו פעמיכם לבית רומנו והפעם – אתם עולים לקומה למעלה. הערב יתארח על עמדת הויניל המפיק די.ג'יי מש לסט היפ-הופ שיגרום לכם לשלוח לנו הודעות תודה ובונבונריות. אנחנו נסתפק גם בפרחים.
לפרטים נוספים
כתובת: דרך יפו 9

עוד כתבות שיוציאו אתכם מהבית:
מה לעשות בסוף השבוע? (22.7-23.7)
נועה בונה שברה כוס בספוטניק והכל היה בסדר
שלחנו היפסטרית, יפנית וסטודנטית שיכורות לקונסיירז'

אפטר, 2:00

בוילר רום בבלוק

אנחנו מניחים שאתם לא במצב ללכת לכן נציע לכם לקחת מונית. קבלו את האיוונט המרכזי של הערב: בוילר רום בתל אביב. לראשונה בתולדות הבלוק יותקנו מצלמות שישדרו לרחבי הרשת והעולם סטים של הרדזינטים במקום בעל הסאונד הטוב בעיר. גאווה ישראלית, פאקינג מרגש.
לליין אפ לחצו כאן
לשידור הלייב מהבלוק לחצו כאן
מחיר: 40-100 ש"ח
כתובת: דרך שלמה 157

מאנצ', 7:00

מתי המקלל

הרשו לנו לחזות את העתיד: השמש זורחת, אתם יוצאים מהקישקע של הבלוק ואתם מתים לנגוס במשהו שיביא נחמה לבטנכם הרעבה שקיפצה כל הערב עם הביט. מרחק הליכה בדיחתי מהבלוק שוכן מוסד דרום עירוני – מתי המקלל. תוכלו ליהנות מעוד מנת אלכוהול הגונה או לרכך עם מנת דגים קלילה מבית היוצר של החמארה הפולנית. אם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תזכו לקללה ממתי. בוקר טוב שיהיה.
כתובת: מטלון 41