קומבינציה שישי (24.6)

מרגריטה במקום הפוטוגני בעיר, היפ־הופ תקליטים ברומנו, אפטר משוגע בברקפסט והמאנצ' שיציל אתכם הפעם – שישי הגיע, ככה מקבלים אותו

מועדון הברקפסט. צילום: בן קלמר
מועדון הברקפסט. צילום: בן קלמר
23 ביוני 2016

פתיחת דלתות, 21:00

ניב אסט בדייגו סאן

את שישי המבורך נתחיל עם מרגריטה ביד אחת ודים־סאם בשנייה: נגיע לדייגו סאן, המקום הכי פוטוגני בעיר, ונגדיל בשקל תשעים עם הדי.ג'יי/מפיק/זמר/מוכשר כללית ניב אסט, שיתארח הערב על העמדה לסט אקלקטי מדיסקו עד ארנ'בי.
כתובת: המשביר 2

חיזוק, 23:00

היפ־הופ ברומנו: וולטר, מאג'ימאן וחנה על העמדה
שתו שלוק אחרון מהמגריטה, אנחנו ממשיכים. היום הזה בחודש הגיע, ואנחנו לא מדברים על המחזור של חברה שלכם – אלא על ליין ההיפ־הופ החודשי של הרומנו. הערב יגיעו יקירי סצנת ההיפ־הופ והביטים לסט מקפיץ במיוחד של תקליטים בלבד. השמועות אומרות שב־23:00 כל הכיסאות נעלמים ונשארת רחבה אחת לוהטת. וורד. מצורף ביט שאנחנו אוהבים במיוחד.
לפרטים נוספים
כתובת: דרך יפו 9

אפטר, 1:00

אבדון בברקפסט
אחרי שעלינו על הבר ועשינו פאדיחות לכל החברים – ממשיכים לברקפסט. ליין הטכנו אבדון חוזר לעונה רביעית בסימן קרחנות עד הצהריים של יום אחרי. הלילה יגיע לחלל התת־קרקעי Darko Esser ההולנדי להראות לנו איך עושים את זה כמו באירופה.
לפרטים נוספים
כתובת: שד' רוטשילד 6

3:00, מאנצ'

רוטשילד 22
עולים בזיגזג במדרגות הברקפסט והבטן מתחילה לקרקר? מרחק זיופון קולני של "Hips Don't Lie" ממתין רוטשילד 22 – בר המציע מפלט למאנצ'יונרים שרוצים לאכול טוב ובזול. כל המנות עולות 22 ש"ח, אבל הכתובת היא משום מה רוטשילד 21. הומפרייז מוקרם זה דיבור חזק. אז נתראה בערב, כן?
כתובת: שדרות רוטשילד 21

**שעות הקומבינציה הן בגדר המלצה בלבד