קומבינציה שישי (8.7)

קוקטייל מפתה באווירת ויטנג', מסיבה מרימה והופעה בבית המידות, טירוף טכנו מוחלט באלפאבית ומאנצ' שתתקשו להגיד לו לא. אירגנו לכם מסלול בילויים מטורף לשישי, נא להשתמש בו בחוכמה

מונשיין. צילום: בן יוסטר
מונשיין. צילום: בן יוסטר
6 ביולי 2016

פתיחת דלתות, 21:00

קוקטייל במונשיין

מקווים שריפדתם את הבטן בארוחת שישי, כי אנחנו מתחילים באלכוהול. בר הקוקטיילים הנהדר והמהודר מונשיין מציע מגוון קוקטיילים מיוחד במינו ועיצוב ויטנג' משהו למות. מושלם כדי להתחיל את הערב בסטייל.
כתובת: לילינבלום 43

מונשיין (צילום: יח"צ)
מונשיין (צילום: יח"צ)

חיזוק, 23:00

Booty Call בבית המידות

שתיתם כמה קוקטיילים ואתם במצב רוח לריקודים? מצוין. ממשיכים לבית המידות. לצערנו הפסאז' קצת בצרות ועתידו אינו ידוע, אבל למרבה השמחה – בתקופה האחרונה הוא אחראי לשת"פים מעניינים עם שלל מקומות חמים בעירנו. הערב יתארח הפסאז' יחד עם הבוטי קול קרו במסיבה שתכלול שתי רחבות וחצר צ'יל לגמרי. פירוט? בבקשה.
ברחבה הראשונה: היפ־הופ וטראפ מידי הפלא של הדי.ג'ייז שקל, קלאס 69 וקבוקיז.
ברחבה השניה: הופעה של חצי הצמד אקסום טדרוס והיפ־הופ/רגאיי שינוגן ע"י הצמד סיסו סייד ודי.ג'יי דול. אנחנו מוכנים.
לפרטים נוספים
מחיר: 30 ש"ח עד חצות, 40 ש"ח לאחר מכן
כתובת: לילינבלום 23

עוד כתבות שיוציאו אותך מהבית:
מה לעשות בסוף השבוע? (8.7-9.7)
מה לעשות בחודש יולי
הקלרה של ההיפסטרים: שלחנו את נועה בונה שיכורה לבר האוצר

אפטר, 1:00

Interstellar Funk באלפאבית 

אנחנו מוציאים את התותחים הכבדים של אווירת הריקודים – והולכים להתפרק לגמרי באלפאבית. מועדון האפטר, שמוכיח שתל אביבים אכן יוצאים בשישי, פותח את שעריו לעוד מסיבה שערורייתית שתסתיים בצהריים של היום אחרי, אולי מרוחים על הריצפה. הערב יתארח על העמדה הנחשקת אינטרסטלר פאנק ההולנדי, אשף טכנו ודמות מיתלוגית בחנות התקליטים ראש אוור באמסטרדם. יבואו לחזק מיטב האנשים מאצולת הטכנו המקומית: TV.OUT, עידית פרנקל, חיים ויטלי כהן ועוד רבים וטובים. תגידו לאיתי המנהל שטיים אאוט שלחו אתכם.
לפרטים נוספים
מחיר: 50 ש"ח
כתובת: אחד העם 54

מאנצ', 4:00

מוזס רוטשילד

אתם אולי נראים שמחים אבל בקרוב תתחילו להרגיש רע, ואנחנו ממש ממליצים שתאכלו משהו. מרחק כלום וחצי מהאלפא שוכן מוזס – מאנצ' קלאסי לבלייני רוטשילד חובבי ההמבורגרים. הזמינו איזה לייט נייט והמשיכו בריקודים עד הבוקר. או שתלכו לישון, זה גם בסדר. נתראה מחר, מלאכים יפים.
כתובת: שד' רוטשילד 35

**שעות הקומבינציה הן בגדר המלצה בלבד