קופסאת ההפתעות: הפתרון האולטימטיבי למאנץ' הלילי

זה ציפור? זה מטוס? לא. אתם סתם קצת בהיי. זה רק בחור עם טוסטוס שיביא לכם עד הבית קופסה עמוסה בכל הנשנושים שהעיניים האדומות שלכם רוצות. הכירו את המאנץ' בוקס

מאנץ' בוקס. צילום: מתוך getmunch.co.il
מאנץ' בוקס. צילום: מתוך getmunch.co.il
12 באפריל 2016

חצות. דירה תל אביבית. האוויר אפוף עשן, העיניים חרושות באדמומיות והבטן – הו הבטן – קוראת ממעמקי הרעב. למי יש כח להסתובב באתרי משלוחים? למי יש אנרגיה לצאת לסיבוב מאנץ'? אף אחד, זה מי. מה שתכלס צריך, זה מאנץ' שיגיע עד הבית – מלוח ומתוק ארוזים יחדיו, מדיפים זוהר מונוסודיום גלוטמט פנטסטי. מה שתכלס צריך – זה גיבור! על טוסטוס.

אורי גורן (27) בוגר תואר ראשון לתקשורת בבינתחומי בהרצליה ובחור עם טוסטוס, ידע שיש לו כשרון בידיים ואין לו מושג לאן לתעל אותו. אחרי שנים בתחום היח"צנות של עסקי המסיבות הוא הבין שהוא מעולה עם אנשים, יזם בנשמה ושדבר אחד ברור: כף רגלו לעולם לא תכנס למשרד בו מחתימים כרטיס. היזמות הטבעית והיכולת לייצר חברים תוך רגע הולידה את מאנץ' בוקס בלילה טיפוסי של דירת שותפים תל אביבית.

מאנץ' בוקס. צילום: מתוך getmunch.co.il
מאנץ' בוקס. צילום: מתוך getmunch.co.il

"אנחנו שלישיית גברים ממוצעת: אחד הייטקיסט, השני גולש ואני תמיד מחפש את הפרויקט הבא להשתלב בו" הוא מספר. "אחרי לילה שמח במיוחד התחילה הדילמה הקבועה בנוגע למאנץ' – מה אוכלים? אני אוהב מתוק, הוא אוהב מלוח, השלישי חייב סוכריות גומי. שם התחילה הבעיה האמיתית: מי יורד למטה להביא את הנשנושים? ואז זה היכה בי: אם אנחנו נתקלים בבעיה הזו כמה פעמים בשבוע, בטוח שברחבי העיר אנשים חווים את אותו הדבר. יש כאן צורך אמיתי שדורש פתרון. אם אפשר להזמין המבורגר ופיצה עד הבית, רק הגיוני שבקליק אחד ניתן יהיה לקבל קופסא מלאה בנשנושים".

מאנץ' בוקס. צילום: מתוך getmunch.co.il
מאנץ' בוקס. צילום: מתוך getmunch.co.il

אתר GetMunch מציע שלושה סוגים של MunchBox: חבילת סטנדרט למאנץ' בסיסי (2-3 אנשים, 55 ש"ח כולל משלוח) עם חטיפים מלוחים כמו במבה, ביסלי, תפוצ'יפס ובייגלה יחד עם מבחר מתוקים כמו חבילת שוקולד פרה, שקית קליק ועוד. חבילת פרימיום למאנץ' משודרג (4-5 אנשים) כוללת את מלוחי הבסיס אך מעלה את רמת המתוק עם מותגים כמו אוריאו, מילקה, עוגיות שוקולד צ'יפס 37%, צנצנת עם ממתקי גומי, קשים מלאים בסוכר ועוד. אלו שסובלים ממאנץ' מוגזם וחובבים ממתקים אמריקאים מושחתים יהנו מחבילת אקסטרים (7-10) שלוקחת את הקופסא לרמה אחרת לגמרי עם כל מוצרי הבסיס של חבילת הפרימיום יחד עם ריבועי צ'דר, פופ-טארטס, Gushers, פרוט-לופס, פרינגלס, נאצ'וס, סלסה ועוד. שתי החבילות האחרונות עדין בשלב פיתוח. 

"תל אביב היא עיר לברלית של מעשני גראס, שותי אלכוהול וחובבי אוכל" מסכם גורן שעושה את המשלוחים בעצמו על הטוסטוס. "אנשים לא רוצים לבזבז כל פעם 60-80 ₪ על המבורגר או פיצה משפחתית. בגט-מאנץ' אנחנו מעניקים קופסא מושלמת לסגירת הפינה הזו במחיר משתלם".

לאתר GetMunch