קוקה קולה יוצאת במיזם להצלת מסעדות ברחבי הארץ

החברה מפיצה בימים אלו תפריטי משלוחים של מסעדות לאלפי בתים ברחבי הארץ על מנת לנסות להציל את הענף הנמצא במשבר חסר תקדים בשל הקורונה

מוזס (צילום: אנטולי מיכאלו)
מוזס (צילום: אנטולי מיכאלו)

חברת קוקה קולה המספקת משקאות קלים לאלפי מסעדות ברחבי הארץ, מנסה לסייע להציל את הענף במיזם שמטרתו לעודד אנשים להזמין משלוחי אוכל מהמסעדות אשר נאלצו לסגור את הדלתות בשל משבר הקורונה.

במסגרת המיזם חילקה החברה לאלפי בתים בכל רחבי הארץ מארזי שתייה ותפריטי טייק אווי של המסעדות הנמצאות באיזור. בין השאר חולקו המארזים והתפריטים בראשון לציון, פ״ת, חולון וקריית אונו, ובין המשתתפות במיזם הרשתות ג׳ירף, ג׳פאניקה, מוזס, BBB, פיצה האט, שיפודי ציפורה והמסעדות פוס פיי, DEDA, MUST & MAYO Burger ו- NEWSHI מראשון לציון.

הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, מסר כי "המשבר הגדול שהכה בענף המסעדנות הכריח אותנו להגיב מהר ולחשוב על דרכים יצירתיות כיצד לסייע להן בעת הזאת. הבנו כי המסעדות השכונתיות נאלצות לעבוד במתכונת של משלוחים בלבד, ולא כל תושבי האיזור הצמוד מודעים לכך. לכן יחד יצרנו תפריטים ייעודיים עם הצעת ערך, והפצנו אותם לעשרות אלפי בתים, בצירוף מארזי שתיה במתנה מטעמנו. אנו נעמיק ונרחיב את הפעילות ככל שיידרש, בתקווה כי היא תוכל לייצר לאותן מסעדות הזמנות חדשות וגידול מיידי בפעילות".