חוץ. טעים. סקסי: קו הרקיע של העיר מקבל את הבילוי שמגיע לו

טעים, אינטימי, סקסי. מתחם קו רקיע (צילום: ניב מוסמן)
טעים, אינטימי, סקסי. מתחם קו רקיע (צילום: ניב מוסמן)

מחרתיים ייפתח בפארק אריאל שרון מתחם "קו רקיע" שיחבר בין הופעות מוזיקה מובילות ובין האוכל של שף תומר אגאי, על רקע שקיעות מרהיבות והסקייליין הלילי המשגע של תל אביב. למה אתם עוד פה

לא מדברים על מספיק, אבל מאז החזרה לחיים משנת הקורונה, הדבר החם ביותר בעיר זה הופעות חיות, רבות מהן סולדאאוט ימים ארוכים מראש, והשגת כרטיסים ברגע האחרון הפכה למשימה בלתי אפשרית. מה עושים? עוד הופעות ועוד לוקיישנים ומועדונים להופעות. מחרתיים יושק חגיגית מתם כזה בדיוק: קוראים לו "קו ברקיע", הוא ממוקם בפארק אריאל שרון מול הנוף עוצר הנשימה של קו הרקיע האייקוני של תל אביב, ויאפשר הופעות בישיבה של אמנים מובילים וקולינריה משובחת.

המתחם מיועד להופעות של עד 1,250 איש  ומציע גישה חדשה במסגרתה יזכו המבקרים לצפות בהופעה באוויר הפתוח, כשהבמה ממוקמת בנקודת שיא הגובה של ההר, מה שמבטיח בריזה ומזג אוויר נעים להופעות שמתחילות עם השקיעה ומשתלבות באורו של הירח. ההופעות במקום מבטיחות גם אינטימיות מסוימת, כשהשורה האחרונה ממוקמת במרחק 20 מטר בלבד מהבמה והסאונד עוטף את הקהל ב-360 מעלות.

קולינריה ומוזיקה הולכים טוב ביחד. שף תומר אגאי (צילום: אסף קרלה)
קולינריה ומוזיקה הולכים טוב ביחד. שף תומר אגאי (צילום: אסף קרלה)

החדשות הטובות באמת: על הצד הקולינרי של הפרויקט יופקד השף המוערך תומר אגאי מסנטה קתרינה האהובה, ובניצוחו אמור המתחם לספק לבליינים חוויה קולינרית קלילה ועדכנית שתלווה כמה מאירועי המוזיקה החשובים של השנה. בין האמנים שצפויים להופיע בקו הרקיע: איפה הילד, אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס שרים החלונות הגבוהים, הדג נחש מארחים את פלד, החברים של נטאשה בהופעת 30 שנות יצירה, כנסיית השכל מארחת את יסמין מועלם, מארינה מקסימיליאן, מוניקה סקס ועוד.

המתחם יפתח כאמור בסופ"ש הקרוב ויפעל עד ה- 30 באוקטובר, וצפוי לארח גם אמנים בינלאומיים, מסיבות מוקפדות ואירועים עסקיים. מאחורי הפרויקט השאפתני עומדות קבוצת בלוסטון וקבוצת הפורום הבאר שבעית, עם חסות מסיבית של אמריקן אקספרס. רועי שוורץ, נציג הקבוצות, מסביר ש"תקופת הקורונה נשאה עמה הזדמנות לפתח חוויות חדשות ועדכניות בכל הנוגע לצריכת תרבות בישראל, ואנחנו גאים להביא בשורה חדשה ומרגשת עבור הקהל שחיכה כל כך הרבה זמן לחזור ליהנות ולהתרגש. גם האמנים שיופיעו במקום כבר מתרגשים לקראת המפגש עם הקהל בווניו הכי יפה בארץ".

מתחם קו רקיע, החל מה-17 ביוני, כרטיסים והזמנות כאן >>