הספוט המושלם חוזר: מוזיקה עוצרת נשימה. נוף עוצר נשימה. תנשמו

קו רקיע (צילום: שלומי פינטו וניב מוסמן)
קו רקיע (צילום: שלומי פינטו וניב מוסמן)

אין הרבה מקומות מושלמים להופעות כמו מתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון, עם הנוף המושלם של קו הרקיע התל אביבי בלילה, והנה הוא חוזר לעונת הופעות רביעית עם כל התותחים הכבדים מאהוד בנאי וברי סחרוף ועד שלום חנוך ודודו טסה. זה מה שנקרא הופעה בגבוה

21 בפברואר 2024

יכול להיות שזה הלוקיישן הכי מושלם להופעות בארץ: מספיק רחוק מהעיר כדי לא להפריע לאף אחד, מספיק קרוב לעיר כדי להגיע במונית, ועם נוף מופרע ביופיו שצופה על הסקייליין של תל אביב בפרט ועל מישור החוף בכלל. החל מתחילת הסתיו ועד סוף החורף הוא עומד מושבת, אבל לשמחתנו בתל אביב מדובר בערך בתקופה של שבועיים, והחדשות הטובות הן שמתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון יפתח באפריל את עונת ההופעות הרביעית שלו.

>> ג'ימבו ג'יי פירק את הבארבי ואותנו // ביקורת הופעה

המתחם מופעל על ידי קבוצת בלוסטון-לייב נישן, בחסות אמריקן אקספרס והחברה המרכזית למשקאות, יארח לאורך האביב והקיץ את מיטב האמנים בישראל, ביניהם אהוד בנאי, ברי סחרוף, שלום חנוך, דודו טסה, שלומי שבן ועוד. בעונה הנוכחית, בניגוד לקודמותיה, קשה להאמין שנראה גם הופעות של מוזיקאים מחו"ל, אבל לקוות תמיד אפשר.

תל אביב נותנת הופעה. קו רקיע (צילום: שלומי פינטו וניב מוסמן)
תל אביב נותנת הופעה. קו רקיע (צילום: שלומי פינטו וניב מוסמן)

המתחם נפתח כאתר להופעות מוזיקה בימי הקורונה העליזים, כשהעיר הייתה צמאה להופעות תחת כיפת השמיים. מאז נערכו בו כבר עשרות הופעות לקהל של עד 1,400 איש, מה שמצליח לשמור על אווירה אינטימית וקסומה באוויר הפתוח. בעונות הקודמות הרשימו גם דוכני אוכל הרחוב במקום, שהפגינו רמה גבוהה מהמקובל לאוכל בהופעות ועל פי הפרסומים הסידור הנחמד הזה יחזור גם הפעם.

תדמיינו מופע שקיעה כזה. קו רקיע (צילום: שלומי פינטו וניב מוסמן)
תדמיינו מופע שקיעה כזה. קו רקיע (צילום: שלומי פינטו וניב מוסמן)

רק שני דברים מעיבים על שלמותו של הלוקיישן, הראשון שבהם הוא היעדר תחבורה ציבורית ראויה שהופכת את ההגעה למקום לבלתי אפשרית עבור קהלים צעירים, והשני הוא העובדה שבליינאפ ההופעות שהתפרסם מופיעות רק שתי זמרות (קרן פלס ואורית שחף מ"היהודים"), ואנחנו די בטוחים שיש יותר זמרות מזה בארץ שיכולות לסגור קופה במקום כזה. סגרו לנו את הפינה הזאת והרקיע הוא הגבול.
>> קו רקיע, עונת 2024, כל ההופעות והכרטיסים כאן