יש לאן לברוח: כך תהפכו את הסלון שלכם לחדר בריחה מושלם

אסקפיזם זה לא משחק: הסטארטאפ התל אביבי Qase יביא לכם חדר בריחה עד לבית והסייעת הווירטואלית שלהם תעזור לכם להימלט מהמציאות לכמה שעות

ערכת חדר הבריחה של Qase (צילום: יח"צ)
ערכת חדר הבריחה של Qase (צילום: יח"צ)
30 בספטמבר 2020

זמנים קשים דורשים משחקים קשים, כידוע, וזמנים שבהם אין לאן לברוח דורשים אפשרויות בריחה חדשות. מה יותר מושלם, אם כך, מחדר בריחה שמגיע אליכם עד הבית? כלום ואל תתווכחו.

הסטארט-אפ התל אביבי Qase (קייס) הגה פתרון יצירתי ראשון מסוגו בעולם: משחקים מוכנים של חדרי בריחה שמגיעים עם שליח לבתי המזמינים ומספקים למשפחה או לקבוצת חברים חוויה אתגרית משותפת. ניתן להזמין את המשחקים גם לאתרים אחרים (כמו חדר בבית מלון) או לכל מקום אחר שבו קבוצת חברים או משפחה רוצות לבלות ביחד.

כל מה שצריך לעשות זה להזמין באתר את אחד המשחקים הזמינים ולהמתין לשליח שיביא את המשחק במועד המבוקש. המשחק כולל טאבלט (ממנו מובילה את המשחק עוזרת וירטואלית שמספקת הדרכה, טיפים, רמזים ודאחקות), יחד עם תיבה ובה שלל חפצים, אפקטים ורמזים שמלווים את עלילת המשחק. משך המשחק כשעה פלוס, ולאחר כשעתיים יגיע שליח שיאסוף את המשחק.

איתי חסיד, מנכ"ל ומייסד משותף של Qase, מסביר ש"זו דרך חדשה לבלות בבית עם אנשים שאתה אוהב. שירותי הסטרימינג שולטים היום בעולם הבידור הביתי אך מחקרים מראים שלמרות זאת לאנשים חסר משהו. קייס תחזיר לבית את הניצוץ וההתרגשות שאבדו בבהיה משותפת ופאסיבית במסכים. אצלנו לא יושבים וצופים בסרט, אלא מגלמים את הגיבורים הראשיים. במקום להפריד בין אנשים, אצלנו הטכנולוגיה מחברת, וזה כל ההבדל".

בשלב זה מציע הסטארטאפ שלושה משחקים לתושבי המרכז בלבד (אפשר להזמין כאן) – משימה בלשית בבית מלון, משימת חיפוש מטמון בין פיראטים ומשימת סיכול סייבר-טרור בזרועות האקרים – במחירים שנעים בין 249 ל-279 שקלים. תברחו.