חלום ליל קיץ: סדרת המסיבות שתוציא אתכם החוצה

למקרה ששאלתם את עצמכם מה קורה בעיר ואיפה מגישים את הקוקטיילים הכי שווים, Nespresso יוצאת בסדרת אירועי קיץ שווה במיוחד עם הופעות, די.ג'ייז וקוקטיילים מבוססי קפה מיוחדים. הכניסה חופשית, ההנאה מובטחת

הקיץ הזה בדיוק הפך לטוב יותר. הקוקטיילים של אריאל לייזגולד. צילום: אנטולי מיכאלו
הקיץ הזה בדיוק הפך לטוב יותר. הקוקטיילים של אריאל לייזגולד. צילום: אנטולי מיכאלו

משהו בימים הארוכים, בשקיעות היפהפיות ובהרגשה שהכל אפשרי הופך את הקיץ לעונה שאנחנו לא יכולים לקבל ממנה מספיק. בתל אביב נראה שהקיץ נמשך ונמשך, נמהל במרחבי הים האינסופיים ובלילות הצבעוניים ומלאי החיים שקשה למצוא במקום אחר, לא רק בארץ אלא גם בעולם.

נראה שמותג הקפה Nespresso חושב בדיוק כמונו על הקיץ התל אביבי ולרגל השקת קפסולות הקפה הקר בניחוח האיטלקי שלו, יוצא בסדרת אירועי קיץ שתוציא אתכם החוצה. הכניסה, למקרה שתהיתם, חופשית לגמרי. ג'יין בורדו, Dorj ,JONAMOON ומונטיפיורי הם רק חלק מהשמות שילוו את רגעי הקיץ של Nespresso בשלושה לוקיישנים שונים וקיציים במיוחד בתל אביב. מומלץ להזמין מקומות מראש, מספר המקומות מוגבל.

>>לרשימת אירועי הקיץ המלאה של Nespresso

אסף אמדורסקי. צילום: אוהד רומנו
אסף אמדורסקי. צילום: אוהד רומנו

כבודם של האמנים במקומו מונח, אך השם שבאמת שמחנו שהגיע לאוזנינו הוא של המיקסולוג אריאל לייזגולד, שרקח שלושה קוקטיילים מבוססי קפה במיוחד למאורע. הקוקטיילים יזרמו כמו מים, המוזיקה תהיה חיה ומידבקת, וברקע תנשב בריזה מהים. Nespresso אפילו דאגו לעמדות צילום מיוחדות לאינסטוש שלכם ולהאשטאג שיכול לזכות אתכם במכונת קפה וערכה להכנת קפה קר.

קוקטייל מבוסס קפה קר של אריאל לייזגולד. צילום: אנטולי מיכאלו
קוקטייל מבוסס קפה קר של אריאל לייזגולד. צילום: אנטולי מיכאלו
אריאל לייזגולדג. צילום: אנטולי מיכאלו
אריאל לייזגולדג. צילום: אנטולי מיכאלו

כל שאתם צריכים לעשות הוא לתעד את רגעי הקיץ שלכם, לתייג את nespresso.il@ ולצרף את ההאשטאג #נספרסואוןאייס באינסטגרם. אנחנו לא יכולים לחשוב  על רגעי קיץ טובים יותר.

סיבוב ראשון: אספרנטו

 28.6־29.6

אספרנטו. צילום: דין אהרוני
אספרנטו. צילום: דין אהרוני

יריית הפתיחה של ליין האירועים תישמע באספרנטו במקביל לאירועי הלילה הלבן בתל אביב. באירוע יופיע הרכב הרטרו מונטיפיורי שיחגוג הקיץ במוזיקה בניחוח שנות ה־50 וה־60, מתובלת בסגנון ים תיכון עדכני והכל באיטלקית. מיד אחרי ההופעה הלילה הלבן ייחגג בסט מטורף של DJ ASSAF AMDURSKY.

בצהרי יום שישי שלמחרת יתרחש במקום סבב מסיבתי נוסף, גרסת שישי צהריים, ויארח את הרכב הפולק־קאנטרי העברי הכי מתוק בארץ, ג'יין בורדו, אחריהם יתקלט DJ Shimi Malka. יש משהו טוב יותר מקוקטייל מתקתק בצהריים?

הזמנת מקומות בהודעה פרטית לעמוד הפייסבוק של אספרנטו: esperantoisrael

28.6, פתיחת דלתות 18:30 | 29.6, פתיחת דלתות 13:30 | אספרנטו, מרפסת מלון קרלטון, אליעזר פרי 10 תל אביב 

*הכניסה מגיל 26

סיבוב שני: ורנדה

 5.7־6.7

ורנדה. צילום: דין אהרוני
ורנדה. צילום: דין אהרוני

יש לכם בדיוק שבוע להתאושש מהלילה הארוך והסוער – שבוע חדש, רגע קיץ חדש. ב־5.7 יתקיים הסבב השני בסדרת האירועים של נספרסו עם הופעת סול ו־R&B של Dorj (דור תורג'מן). מיד אחרי ההופעה הזו, די.ג׳יי ינון יעלה עם סטליסט שירים לכם את הלילה. צהרי שישי שלמחרת יהיו שייכים להרכב המעולה בטא זינק, שאנחנו בטוחים שיישמעו אפילו עוד יותר טוב עם קוקטייל קפה מושלם.

הזמנת מקומות באתר ורנדה

5.7, פתיחת דלתות 18:30 | 6.7, פתיחת דלתות 12:30 | ורנדה, הירקון 115 תל אביב

*הכניסה מגיל 23

סיבוב שלישי: דרמה בר

 12.7־13.7

דרמה בר. צילום: דין אהרוני
דרמה בר. צילום: דין אהרוני

את רגעי הקיץ תחתום נספרסו בשני אירועים עוקבים בדרמה בר. הערב הראשון ייפתח עם להקת הפולק JONAMOON ואחריה מסיבה עד השעות הקטנות של הלילה. הסיום המתוק של אירועי צהרי שישי יהיה עם להקת theAngelcy המצוינת. מישהו ביקש זיכרונות קיץ ולא קיבל?

הזמנת מקומות בטלפון: 7205899־054

12.7, פתיחת דלתות 18:30 | 13.7, פתיחת דלתות 12:30 | דרמה בר, נחלת בנימין 52 תל אביב

*הכניסה מגיל 25