שיר למעלות: ההופעות והאלבומים הכי שווים שמגיעים הקיץ

הקיץ הזה הולך להסתיים במטאור שאנחנו דווקא נשמח מאד לראות. האם זה לא אירוני? תשאלו את אלאניס מוריסט. שלוש הופעות ושלושה אלבומים לחופש גדול של גדולים

ניקי מינאז' בניו יורק, 2017 (צילום: gettyimages)
ניקי מינאז' בניו יורק, 2017 (צילום: gettyimages)
20 ביוני 2018

אלבומים

ניקי מינאז' – Queen

האלבום הרביעי של ניקי מינאז' צפוי לצאת ב־10 באוגוסט והוא מופק בצורה מפוזרת על ידי מפיקים שונים. הקידום יכלול סיבוב הופעות עם פיוצ'ר ("NickiHndrxx Tour") ומשהו אומר לנו שהפעם, עם סיבוב בינלאומי, הסיכוי להגעה ארצה לא לגמרי מזערי. הטייטל רומז לקריאת תיגר על החברה הטובה ביונסה, והטיימינג של ניקי, כמו של סצנת ההיפ הופ כולה, מחייב שזה יהיה אלבום מצוין, לא פחות. עוד נשמע.

← לרשימת אירועי הקיץ המלאה של Nespresso

[tmwdfpad]

The Internet – Hive Mind

האלבום האחרון של האינטרנט יצא ב־2015 והיה מועמד לגראמי. האלבום הבא, הרביעי של הלהקה, צפוי לצאת ב־20 ביולי, להיקרא "Hive Mind" ולהשיב את ההייפ שדעך בשנים שחלפו מאז "Ego Death". יש להקות ניאו סול ואלטרנטיב אר אנ' בי נהדרות, אבל האינטרנט היא ללא ספק המובילה שבהן. יהיה מעניין ואולי הפעם יהיה גם גראמי באמת.

עוד כתבות מעניינות:
מדריך ההופעות השלם לקיץ 2018
ביונסה וג'יי זי הפכו להילרי וביל קלינטון
פליינג לוטוס, נינה קרביץ – האמנים שיופיעו בפסטיבל מטאור

מיצקי – Be the Cowboy

הנה ציטוט של איגי פופ: "מיצקי היא כותבת השירים האמריקאית המתקדמת ביותר". לא צריך להוסיף הרבה אבל כדאי לשנן את הפרטים: האלבום החמישי של מיצקי, שהייתה אחת ההופעות המדוברות כאן בשנה שעברה, צפוי לצאת ב־17 באוגוסט ולהיקרא "Be the Cowboy", הוא יכלול 14 שירים ואת הסינגל "Geyser" כבר אפשר למצוא ביוטיוב ובשירותי הסטרימינג.

הופעות

אלאניס מוריסט

לפני שאומרים לזה לא, כדאי: 1. להוציא את העותק של "Jagged Little Pill", להסתכל בפלסטיק שנשרט בגלל שימוש יתר ולהיזכר שהשריטות הן סימבוליות. 2. לפתוח יוטיוב ולצפות בקליפ שגרם לעריפת ראשיהן של נערות שבסך הכל רצו לצעוק "אירוניה" מהחלון של האוטו. 3. להשלים עם העובדה שהופעה של אלאניס מוריסט בלייב פארק ראשון לציון היא לא עניין פרובינציאלי אלא אירוע מרגש למדי.

← לייב פארק ראשון לציון, שני (30.7) 18:30, החל מ־285 ש"ח

בריאן ווילסון

ב־2016 למדנו שזאת לא רק הופעה עם ויברציות טובות, אלא כזאת שהופכת לבבות לצנימים. הוא יושב מאחורי פסנתר, שר את השירים מהאלבום המושלם "Pet Sounds", זקן אך חינני, אפילו נמרץ וחשוב מכך – עדיין מוזיקאי ענקי כפי שהיה מאז ומתמיד. במקרה של אגדות כמו ווילסון, אין הגבלה למספר הפעמים שמומלץ לרוץ אחריו אל עבר פארקים ואצטדיונים. האיש הוא חד פעמי, וכנראה לא תהיה פעם שלישית בישראל.

← היכל מנורה מבטחים, יגאל אלון 51 תל אביב, שלישי (7.8) 20:00, החל מ־220 ש"ח

בריאן ווילסון (צילום: GettyImages)
בריאן ווילסון (צילום: GettyImages)

מטאור

ביחס לקיצים קודמים, קיץ 2018 לא הפעים אף אדם – עד שחברת ההפקות נרנג'ה יצאה עם הליינאפ של פסטיבל מטאור, שמסתמן כאירוע הגדול והמשמעותי של העונה החמה הנוכחית. נעבור לדמיון מודרך: אתם קמים בבוקר, הולכים להופעה של זהבה בן, ממשיכים לג'ינג'יות, קופצים לנינה קרביץ ומסיימים עם פליינג לוטוס. החיים דבש.

← פארק הפקאן בלהבות הבשן, חמישי־שבת (6.9־8.9), 630 ש"ח

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד