האקססורי המושלם: כל אישה צריכה שיהיה עליה כזה. תמיד

כן ממי, סחתיין על הקונג פו, אבל איפה הקליפס שלך? (צילום: שאטרסטוק)
כן ממי, סחתיין על הקונג פו, אבל איפה הקליפס שלך? (צילום: שאטרסטוק)

נשים תל אביביות שאוהבות לבלות בלילה, לצאת לדייטים או סתם ללכת ברחובות חשוכים ומלחיצים על בסיס קבוע, תכירו: קליפס מקור שחור לשיער. החפץ היומיומי הזה יכול להגן עליכן מפני תקיפה, רק בלי להיות נשק ובלי טסטוסטרון, ולהיות מה שיציל אתכן מאירוע טראומטי. מדריך שימושי

30 באוגוסט 2022

גם את משתמשת רק בגומיות לשיער וגם אם את גלוחת ראש – את צריכה שתמיד יהיה עלייך אחד כזה.

אם את נוטה לצאת הרבה למסיבות או לדייטים או סתם מוצאת את עצמך מתהלכת ברחובות חשוכים מכל סיבה שהיא, את צריכה לדאוג שתמיד יהיה עלייך את החמודון הזה. הלוואי והיינו חיות בעולם אוטופי שלא היה מצריך מאיתנו להתהלך בפחד ברחובות, אבל המציאות קיימת ועדיף לנו להיות דרוכות. היופי פה הוא שזה כל כך פשוט ועדיין יכול להציל את חייך.

אנחנו עובדות פה על גורם ההפתעה והבלבול. זכרי שזה מספיק כואב רק כדי לגרום לו להתקפל לרגע, וזה בדיוק הרגע שבו את נמלטת על חייך

מדובר בסה"כ בקליפס מתכת מוארך או בשמו העממי 'קליפס מקור", בגודל סטנדרטי, שמוכרים גם בסופרפארם. נכנס בכל תיק וכיס. רב שימושי ברמות של סכין שוויצרי, רק בלי להיות נשק ובלי כל הטסטוסטרון. מה שאומר גם שלא יחרימו לך אותו בכניסה לאירועים. זה גם לא יכול לפצוע אותך בטעות בזמן שאת מחפשת בתיק או בכיס דברים אחרים.

זה לא נשק, זה לא אקססורי נחשק, אבל זה עשוי להיות כל מה שצריך. קליפס מקור שחור (צילום: שאטרסטוק)
זה לא נשק, זה לא אקססורי נחשק, אבל זה עשוי להיות כל מה שצריך. קליפס מקור שחור (צילום: שאטרסטוק)

ועדיין: זה אשכרה חד מספיק ושליף מספיק כדי לעזור לך להרתיע תוקף פוטנציאלי. לא משנה באיזה חלק רך בגוף האדם תנעצי אותו, הוא יכאיב לתוקף בצורה כזו שתיצור לך חלון הזדמנויות בדיוק בשביל לנוס על נפשך. במקום להסתובב ביד עם צרור מפתחות מגושם ומרעיש שאינו נותן אפקט אמיתי, עשי לך להרגל לשים כזה בכיס או בתא הקדמי בתיק, אפילו בשיער בצורה נוחה לשליפה מהירה.

ואם אכן קרה מקרה ואת נאלצת לשלוף אותו? במצב כזה יש לנעוץ אותו מהר באזור רך בגוף. הקליפס לא יגרום לחתך עמוק חלילה, אבל הדקירה עמו תגרום כאב.  אם חשבת והיססת זה כבר אבוד. זה היה אבוד גם אם היית מחזיקה בנשק אמיתי. אנחנו עובדות פה על גורם ההפתעה והבלבול. זכרי שזה מספיק כואב רק כדי לגרום לו להתקפל לרגע, וזה בדיוק הרגע שבו את נמלטת על חייך. אל תעצרי לראות את רמת הנזק, כי ברגע שהוא יבין שזה לא סכין – אבוד לך המומנטום.

אבל זה מה שנקרא הנורא מכל. האמת היא שברגע שאת הולכת עם אחד כזה עלייך, את כבר קצת יותר רגועה ושפת הגוף שלך משדרת בביטחון "עדיף שלא תתעסקו איתי", מה שכבר מוריד את הסיכויים שמישהו בכלל יטרח לנסות אותך. וככה אנחנו אוהבות את זה.