הלהקה האדירה הזאת תופיע במקום הכי יפה בתל אביב. ויש לכם הנחה

קלקסיקו בהופעה באלקטרז, אפריל 2022 (צילום: גטי אימג'ס)
קלקסיקו בהופעה באלקטרז, אפריל 2022 (צילום: גטי אימג'ס)

כרטיס ב-160 שקלים במקום 245 שקלים, זה כל מה שאתם צריכים לדעת. להקת האלטרנטיב-קאנטרי-מוזיקה-למערבונים הנהדרת חוזרת לישראל בפעם הרביעית להופעה בלוקיישן הכי טוב שאפשר להתאים להם: קו רקיע, בטופ של פארק אריאל שרון עם נוף לילי מטורף לכל העיר. מומלץ בחום של מדבר אמריקאי

שבע שנים אחרי ההופעה האחרונה שלהם ו-13 שנים לאחר שהגיעו לכאן לראשונה, קלקסיקו – שהמוזיקה שלהם יושבת איפשהו על התפר בין אינדי-רוק, קאנטרי, פולק מקסיקני ומוזיקה למערבונים – יופיעו בשבת (30.7) בפעם הרביעית בווניו המדהים קו רקיע, בנקודה הכי גבוהה של פארק אריאל שרון, ממנו אפשר יהיה לראות בו זמנית גם את הלהקה וגם את כל תל אביב. בלילה. בקיצור, חוויה ייחודית לגמרי ומומלצת בחום. החדשות הטובות באמת: יש לנו הנחה משוגעת בשבילכם.

הטבה מיוחדת לקוראי "טיים אאוט" תקח אתכם ואתכן למסע בין בלדות קאנטרי-פולק לחצוצרות לטיניות, מוזיקת מערבונים שמשלבת אקורדיונים, בנג'ו ומנדולינות ואווירת טקס-מקס חלומית שתעיף אתכם היישר אל גבול קליפורניה-מכסיקו, שם שוכנת גם העיירה על שמה קרויה הלהקה. מדובר, אם צריך להזכיר, באחת מלהקות האינדי המוערכות בעולם והיא מגיעה לישראל אחרי הפסקה של 7 שנים להופעה אחת ויחידה. וההטבה? כרטיס ב-160 שקל בלבד במקום 245 שקלים, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להקליק כאן ולהכניס את קוד ההטבה, TO307.

קלקסיקו, שהוקמה על ידי יוצאי הרכב האלט-קאנטרי המדהים והלא מוערך מספיק Giant Sand ב-1990 קרויה כאמור על שם עיירת הגבול בין קליפורניה למקסיקו (קליפורניה + מקסיקו = קלקסיקו). מאז הם הספיקו להוציא שורה ארוכה של אלבומים מוערכים, 12 במספר בסך הכל, והאחרון בהם הוא El Mirador שיצא השנה, כמו גם שיתופי פעולה עם שמות כמו איירון אנד ויין, ווילי נלסון, נלסי סינטרה ואפילו… אהוד בנאי, בהופעה הראשונה שלהם בישראל (בבארבי, באוגוסט 2009). השנים האחרונות, בהן הגבול בין מקסיקו לארה"ב נהיה זירה אפילו יותר טעונה מבדרך כלל, גם הפכו אותם ללהקה פוליטית וחריפה מתמיד. על ההפקה חתומה חברת לייב ניישן ישראל.

קלקסיקו, קו רקיע, פארק אריאל שרון ב-30.7 (שבת) 21:00. 160 שקל לקוראי "טיים אאוט" בלבד. קוד ההטבה: TO307