גאים להציל: הנחות בעשרות בתי אוכל בעיר למחזיקי דיגיתל

עיריית תל אביב-יפו משיקה את הקמפיין הגדול בתולדותיה לעידוד עסקים בעיר לאורך חודש יוני, בין היתר באמצעות דילים משתלמים למחזיקי דיגיתל במסעדות, ברים ובתי קפה

גם טעים וגם מסייע לעסקים. מנויי דיגיתל בביצ'יקלטה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
גם טעים וגם מסייע לעסקים. מנויי דיגיתל בביצ'יקלטה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)

קמפיין חדש של עיריית תל אביב-יפו מציע ל-230 אלף מחזיקי כרטיס דיגיתל לתמוך בעסקי המסעדות, בתי הקפה והברים בעיר באמצעות שוברים שיעמדו למכירה ב-100 שקלים, למימוש בבית העסק בסכום של 130 שקלים (באיסוף עצמי או בישיבה במקום בימים א'-ד' במהלך חודש יוני. מימוש ההטבה יתבצע בהצגת כרטיס דיגיתל בבית העסק (רשימת העסקים המלאה כאן).

בין עסקי האוכל שמשתתפים בקמפיין אפשר למצוא מסעדות אהובות כמו משייה, קיטשן מרקט, פאסטל, מסה, אונזה, מגרב, קזינו סן רמו, קפה אירופה, קונסיירג', קנטה, רובי, ורנדה, אמש, דלידה, ויקי כריסטינה, לה רפובליקה, נולה, 6 במאי, אטלס בר, איז'ו ובבט, אילקה, אל וסינו, איבני, אקבר בר, ביר גארדן וביר גארדן בשרונה, ג'ניה, הולי בר, החוג הצפוני, וודו, זו זו, זוזא, לואי, ליאו בלומס, מנדלימוס, סימטא, ספוטניק, סר עבדול, צינה, קווין, רובינא, סרבסה, איטלקיה בתחנה, נלסון אביבים, הצפון הישן, טש וטשה, צ'צו שרונה מרקט, רום סרוויס, נאם, יאקימונו, ברטון קרפרי, לה רפובליקה, סנטרו, נולה, אוקינאווה, קפה פיט הוד פורט בנמל, בית אריאלה ועוד (עסקים המעוניינים להצטרף יכולים לעשות את זה כאן).

קמפיין החוצות לעידוד עסקים מקומיים (צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו)
קמפיין החוצות לעידוד עסקים מקומיים (צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו)

במקביל תשיק העיריה את הקמפיין הגדול בתולדותיה לעידוד רכישה מקומית כדי לסייע לעסקים בעיר בצל משבר הקורונה. הקמפיין יכלול את כל פלטפורמות הפרסום העירוניות, כולל סרטונים ברשתות החברתיות, שילוט חוצות, שיתוף פעולה עם העסקים וקידומם, עמוד עסקים ייעודי באתר העירייה.

הקמפיין מצטרף לשורה של צעדים שנקטה לאחרונה העיריה במטרה לסייע לכלכלה המקומית בזמן המשבר. "הצלת העסקים המקומיים היא משימת-על שכולם יכולים להשתתף בה", אמר ראש העיר רון חולדאי עם השקת הקמפיין."הנחיתי להפנות את כל משאבי הפרסום והשיווק העירוניים לטובת עידוד הצריכה המקומית כדי לסייע לכמה שיותר מהעסקים שלנו לצלוח את התקופה הקשה".