רק תביאו אוהל: איך לצאת לקמפינג ולהישאר בתל אביב

בלי פקקים בדרך צפונה. קמפינג בפארק (צילום: גיא יחיאלי)
בלי פקקים בדרך צפונה. קמפינג בפארק (צילום: גיא יחיאלי)

אירועי "קמפינג קרוב לבית" יוצאים לדרך בפעם החמישית: 10 גינות ופארקים בעיר יהפכו מחר (חמישי, 10.8) לאתרי קמפינג משפחתיים ללילה אחד עם שלל פעילויות כיפיות ואווירת טבע עירוני קסומה. יותר מ-5,000 משפחות כבר נרשמו תוך 10 דקות, אולי נשאר מקום גם לכם

10 באוגוסט 2022

יש לנו חדשות רעות. והחדשות הרעות הן שחודש אוגוסט בעיצומו. חם נורא, החופש הגדול הולם במלוא עוצמתו, ואם יש לכם ילדים הם בוודאי משתגעים ואתם בעקבותיהם (לא אתם, כמובן, הילדים שלכם מהממים. התכוונו ל"אתם" אחרים). אחד הפתרונות הקלאסיים לתקופה היא לצאת לקמפינג ולתת לטבע להרגיע את הרוחות, פתרון שנושא בחובו שלל מועקות סביב ההכנות, האריזות והנסיעה הארוכה אל פיסת הטבע המובטחת. אבל מה אם הייתם יכולים לצאת לקמפינג בתוך תל אביב בלי להזיז את הרכב? יפה ששאלתם.

מחר ייערך בפעם החמישית אירועי "קמפינג קרוב לבית" של עיריית תל אביב-יפו, במהלכם יהפכו עשרה פארקים וגינות ברחבי העיר לאתרי קמפינג. האירועים יערכו מחר (חמישי, 11.8) החל מ-17:00 ועד בוקר יום שישי למחרת. תוך 10 דקות מרגע פתיחת ההרשמה נרשמו למעלה מ-5,000 הורים וילדים, לחוויה משפחתית וקהילתית חינמית של לילה קסום וטבע בעיר (ההרשמה למחזיקי דיגיתל כאן).

5,000 משפחות כבר הצטרפו תוך עשר דקות. קמפינג קרוב לבית (צילום: גיא יחיאלי)
5,000 משפחות כבר הצטרפו תוך עשר דקות. קמפינג קרוב לבית (צילום: גיא יחיאלי)

האירוע יאפשר למשתתפות והמשתתפים בו לחוות חוויה קהילתית מלאה של לינה תחת כיפת השמיים בטבע העירוני תוך חיזוק ההווי השכונתי והקהילתי. כל משפחה שנרשמה מראש מוזמנת להקים אוהל וליהנות משלל פעילויות ומהאווירה המיוחדת של מתחם אוהלים. כדי להשלים את החוויה הלילית, יתקיימו במתחמים מגוון פעילויות חוץ חינמיות לילדים, לצעירים ולמבוגרים: שירה עם גיטרה, יוגה בזריחה, טיולי עששיות, משחקי קלפים למבוגרים, הולה הופ, סיורי טבע עירוני, פיתות בטאבון ועוד. בכל מתחם העירייה תעמיד לרווחת התושבים והתושבות תאי שירותים ומתחם להכנת ארוחות הכוללים: מקררים, פינות קפה, שולחנות וכיסאות, שוקת לשטיפת כלים וכל התנאים הדרושים ללינה בטבע.

מוקדי הקמפינג העירוני מדרום לצפון:
יפו: בריכת נווה גולן
דרום העיר: פארק החורשות ופארק מנחם בגין
מרכז העיר: גן העצמאות, גינת דובנוב ופארק בבלי
צפון העיר: גן הבריכות – שכונת המשתלה; גן ברלין – נאות אפקה א', נופי ים; וגן ז'ילבר – שכונת ל'

>> בשנה שעברה הלכנו לישון ב"קמפינג קרוב לבית" והיה כיף חיים
>> מלון מיליון הכוכבים: אתרי הקמפינג המומלצים למשפחות