הלילה: אלפים יוצאים עם אוהלים לקמפינג עירוני בתל אביב

בואו, ילדים, לא נוסעים לשום מקום. קמפינג עירוני בפארק (צילום: כפיר סיון)
בואו, ילדים, לא נוסעים לשום מקום. קמפינג עירוני בפארק (צילום: כפיר סיון)

תמיד חלמתם לעשות קמפינג בגינה ליד הבית? הנה ההזדמנות השנתית שלכם: אירועי "קמפינג קרוב לבית" חוזרים בפעם החמישית ל-11 פארקים וגנים ברחבי העיר הערב (חמישי, 13.7), וכ-4,000 איש כבר הבטיחו את מקומם בחוויה הקהילתית-עירונית-לילית. נותרו מקומות אחרונים

בפעם הראשונה זה היה מפתיע. בפעם השנייה זה היה כיף גדול. בפעם השלישית עדיין לא האמנו. אבל עכשיו כשאירועי "קמפינג קרוב לבית" חוזרים לתל אביב בפעם החמישית, זאת כבר מסורת שכולם מתורגלים בה: אלפי תל אביבים ייצאו מבתיהם עם ילדיהם וילדותיהם כשהם חמושים באוהל וציידנית וייטו ללון בפארק הקרוב למקום מגוריהם בלילה שבין ה-13.7 ל-14.7 (הלילה שבין חמישי לשישי הבא), ואפילו לא במחאה על שום דבר לשם שינוי אלא סתם בשביל הכיף.

האירוע יתקיים ב-11 פארקים וגנים שונים ברחבי העיר, ובעירייה מבטיחים "חוויה מלאה וקהילתית של לינה תחת כיפת השמיים בטבע העירוני", בלילה היחיד בשנה שבו מותר לישון בגנים ובפארקים בלי שפקח יעיר אתכם. היינו שם בשנה שעברה בגינת דובנוב והיה כיף גדול, כך שאנחנו יודעים שלהבטחה הספציפית הזאת יש כיסוי.

אחחח, 2022, איזה כיף היה בך. קמפינג בגינת דובנוב (צילום: נתלי מון)
אחחח, 2022, איזה כיף היה בך. קמפינג בגינת דובנוב (צילום: נתלי מון)
במתחם יעמדו לרווחת הנופשים תאי שירותים ומתחם להכנת ארוחות, ובו מקררים, מיקרוגל, פינות קפה, שולחנות וכיסאות, שוקת לשטיפת כלים וכל התנאים הדרושים ללינה בטבע. כל משפחה שנרשמה מבעוד מועד (50 ש"ח לאוהל משפחתי, מקסימום שישה אנשים) מוזמנת להקים את אוהלה וליהנות משלל פעילויות  ומהאווירה המיוחדת של מחנה אוהלים. כדי להשלים את החוויה הלילית, יתקיימו במתחם מגוון פעילויות חוץ לילדים, לצעירים ולמבוגרים (בשנה שעברה, למשל, נתקלנו בין היתר במופע סטנדאפ לילי).
הציוד עליכם, הטבע העירוני עלינו. קמפינג קרוב לבית (צילום: גיא יחיאלי)
הציוד עליכם, הטבע העירוני עלינו. קמפינג קרוב לבית (צילום: גיא יחיאלי)

שימו לב: יש להגיע עם אוהלים וציוד לינה מהבית – הוא אינו מחולק במקום, והגודל המקסימלי שיותר לאוהלים הוא 3 על 3 מטרים אז תשאירו את הטירה המתנפחת שלכם בבית. הכניסה באמצעות אישור הרכישה שקיבלתם בדוא"ל ויינתנו צמידי יד לזיהוי, כך תוכלו להיכנס ולצאת מן האתר לאורך הלילה במקרה הצורך. להירשם כדאי עכשיו ומיד: בשנה שעברה אזלו אלפי כרטיסים תוך שעות ספורות. איפה נרשמים? הנה:

צפון
פארק מודעי, צהלה
גבעת הפרחים, נאות אפקה ב'
כוכב הצפון
גינת משען, רמת אביב הירוקה

​מרכז
גן העצמאות
גן מאיר
שרונה
פארק הירקון 

דרום
קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין
פארק מנחם בגין

יפו​
בריכת נווה גולן