יש קמפינג בעיר: להתחיל את הסופ"ש עם אוהל בפארק

(צילום: גיא יחיאלי)
(צילום: גיא יחיאלי)

תמיד חלמתם לישון באוהל בגינת דובנוב או בגן העצמאות? אירוע "קמפינג קרוב לבית" של עיריית תל אביב-יפו חוזר זו השנה הרביעית ברציפות ויאפשר לאלפי תל אביבים לנפוש בלי להזיז את האוטו

לפני שלוש שנים השיקה עיריית תל אביב-יפו את אירוע "קמפינג קרוב לבית", במסגרתו יכולים תושבי העיר ללון תחת כיפת השמיים בטבע העירוני, והנה הוא חוזר בסופ"ש הקרוב.

אחרי שהאירוע הפך ללהיט לא קטן בשנים האחרונות, תקיים העירייה בסופ"ש הקרוב את המסורת המשפחתית החדשה יחסית, החל מחמישי אחה"צ ועד לשישי בצהריים בשבעה מוקדים שונים: פארק החורשות, פארק מנחם בגין, גינת דובנוב, גן העצמאות, גן המייסדים, גן שושני ולראשונה – בבריכת נווה גולן ביפו.

(צילום: גיא יחיאלי)
(צילום: גיא יחיאלי)

האירוע, בו צפויים להשתתף מעל 2,800 הורים וילדים, מאפשר חוויה מלאה וקהילתית של לינה תחת כיפת השמיים בטבע העירוני, מבלי לצאת מהעיר ולהזיז את הרכב, תוך חיזוק ההווי השכונתי. זהו הלילה היחיד בשנה שבו מאפשרת העירייה לינה בגנים ובפארקים, וכל משפחה מוזמנת להקים אוהל וליהנות משלל פעילויות ומהאווירה המיוחדת של מחנה אוהלים.

הקמפינג נועד למשפחות צעירות, לגנים ולכיתות שמחפשים גיבוש אטרקטיבי ולתושבים ושכנים המעוניינים לקחת חלק בפעילות הקהילתית. כדי להשלים את החוויה הלילית יתקיימו במתחמים השונים מגוון פעילויות כולל שירה עם גיטרה, יוגה בזריחה, טיולי עששיות, משחקי קלפים למבוגרים, הולה הופ, סיורי טבע עירוני, פיתות בטאבון ועוד.

(צילום: גיא יחיאלי)
(צילום: גיא יחיאלי)

בכל מתחם יעמדו לרווחת הנופשים שירותים וכן מתחם להכנת ארוחות עם מקררים, מיקרוגל, פינות קפה, שולחנות וכיסאות, שוקת לשטיפת כלים ושאר התנאים הדרושים, אתם צריכים רק להביא אוהלים ולשלם 50 ש"ח לאוהל. שווה.