היי הייטק: 5 גאדג'טים מדהימים למטופלי קנאביס מתחילים

מישהו רוצה משקאות מעושנים? האינפיוזר של סטונדנגלאס (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
מישהו רוצה משקאות מעושנים? האינפיוזר של סטונדנגלאס (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)

הליגאליזציה המתפשטת בארצות הברית הביא ליצירתו של ענף תעשייה חדש: גאדג'טים הייטקיים מעוצבים למטופלי וצרכני קנאביס, החל ממכונה שמייצרת שמן קנאביס וחמאת קנאביס ועד לבית גידול הידרופוני שנשלט בידי אפליקציה. הכינו את הארנקים כי זול זה לא

הליגליזציה המתפשטת של הקנאביס בארצות הברית ובשאר העולם הביא איתה תופעת לוואי מעניינת – פריחה חסרת תקדים של גאדג'טים בעלי אופי הייטקי שמיועדים למטופלי קנאביס או סתם לסטלנים. הלגיטימציה ההולכת ומתרחבת של השימוש בקנאביס ובנגזרותיו, יחד עם המחקרים המתרבים וההשקעות בקנאטק,  מאפשרת לתעשייה חדשה שלמה לצמוח ולהפתיע את צרכניה במוצרים שנראו כאילו יצאו מסרט מדע בדיוני אוטופי. זה לא תמיד עסק זול, אבל בשביל טכנולוגיה טובה ומעוצבת אנחנו תמיד שמחים לשלם מחירים מופקעים. תראו מה שקצת הייטק וסמים יכולים לעשות.

1. שמן זך: לבו // Levo

המכשיר החתיך הזה שמגיע בשלל צבעים ונראה קצת כמו תמי4 שהתכווץ בכביסה, הוא למעשה פלא גדול: אינפיוזר שמייצר תזקיקים מצמחים ושמנים: בצד אחד מכניסים צמח, בצד שני מכניסים קצת חמאה, שמן או דבש, והופ, יש לכם חמאת ספייס ואתם בחצי הדרך לספייס בראוני. אפשר להשתמש ב-Levo גם כדי לייצר שמן בזיליקום או דבש זעתר, כמובן, אבל לא לשם כך התכנסנו. החשיבות האפשרית הגדולה של המכשיר היא דווקא לחולים שאינם מעוניינים לעשן קנאביס ומחפשים דרך קלה ומזיקה פחות לצרוך את הצמח, בעיקר באכילה. מיצוי הקנאביס לתוך מזון מעולם לא היה קל יותר. קנו אותו פה אם בא לכם

כמה עולה: כ-300 דולר
מה עושה: חמאת קנאביס
למה זה טוב: להמון דברים, מה לא ברור

כמו תמי 4 על אסיד. Levo (צילום: יחסי ציבור)
כמו תמי 4 על אסיד. Levo (צילום: יחסי ציבור)

2. מעושנים: סטונדנגלאס // Stundenglass

הדבר היפה הזה שנראה קצת כמו שואב אבק דייסון וקצת כמו מוצר של Apple שהלך לאיבוד בניינטיז, הוא למעשה שילוב בין באנג גראוויטי ובין מעשנה קטנה לקוקטיילים ומזון. אם שאלתם עכשיו "מה?" אז המוצר כנראה לא מיועד לכם. ואם לא: כך תוכלו להיות מעושנים בזמן שאתם מכינים קוקטיילים מעושנים. כזה אנחנו רוצים ליום ההולדת. ויש לו שימושים לגיטימיים לחלוטין.

כמה עולה: כ-600 דולר
רגע, כמה? כן, זה המון
מה זה עושה: מעשן משקאות ועושה קטעים

סטונדן גלאס (צילום: יחסי ציבור)
סטונדן גלאס (צילום: יחסי ציבור)

3. מגדלים: אירוגארדן // AeroGarden

עולם הגאדג'טים של מוצרי העישון אמנם התפתח מאוד יפה, אבל עולם הגאדג'טים לגידול צמחים התפתח יפה אפילו עוד יותר. האירוגארדן היא למעשה יחידת גידול הידרופונית מעולה שאפשר להניח על השיש במטבח, עם תאורה בריאה משלה לצמח ובאופן כללי כל מה שצריך כדי לגדל צמח כמו שצריך. כמובן שהמוצר אינו מיועד לגידול קנאביס, אבל אם בטעות יגדל בו קנאביס אנחנו לא נהיה מופתעים. אצבעות ירוקות? הקליקו כאן.

כמה עולה: כ-270 דולר ומעלה
מה עושים: מגדלים תבלינים. וחסה
למה זה טוב: ובכן

4. מגלגלים: אוטו // OTTO AI

מהפכה בתחום הקססה וגלגול הג'וינטים. לא עוד גריינדרים חשמליים שסתם טוחנים לכם את הקנאביס לקססה. והנה הטוויסט המדהים: ה-OTTO מצויד בחיישנים שיודעים כיצד לקסס את הצמח באופן מיטבי על פי שלל פרמטרים לשימוש מיטבי. ולא רק שהוא עושה קססה מושלמת, הוא גם דוחס אותה לתוך חרוט מגולגל ואלגנטי. אחרי שראיתם אותו בפעולה לא תרצו לראות יותר ג'וינטים רגילים בחיים. להשיג כאן.

כמה עולה: כ-150 דולר
מה עושה: מקסס ומגלגל
למה זה טוב: מגלגל אומרים לכם

המגלגל האלגנטי שלי. ה-Otto (צילום: יחסי ציבור)
המגלגל האלגנטי שלי. ה-Otto (צילום: יחסי ציבור)

5. שואפים: מייטי + // Mighty Plus

לעשן זה רע. גם לעשן קנאביס. בדיוק בגלל זה כדאי לגלות בהקדם את חדוות האידוי שנחשב לאופן הנקי והבריא ביותר לצריכת קנאביס. מכשיר האידוי הידני של סטורז&ביקל נמצא בפיתוח כבר כמעט 30 שנה, הגרסה האחרונה שלו יצאה באוקטובר האחרון ויש הסכמה כללית שהוא שווה את מחירו הגבוה. פרטים נוספים בעמוד החברה.

כמה עולה: כ-400 דולר
מה עושה: מאדה צמחים נייד
למה זה טוב: זה פשוט טוב

תנו לו באידוי. הוויפורייזור של סטורז&ביקל (צילום: מתוך עמוד הפייס)
תנו לו באידוי. הוויפורייזור של סטורז&ביקל (צילום: מתוך עמוד הפייס)

>> אל מדריך הזנים המלא של Cannagolan