לעשן את תל אביב: זן חדש של קנאביס נותן כבוד לעיר שלנו

קנאביס (צילום: גטי אימג'ס)
קנאביס (צילום: גטי אימג'ס)

לפי אנשי חברת IMC שיצרו את הזן (הרפואי, כמובן) על בסיס סאטיבה, "ממש כמו העיר, הזן מתאפיין בהשפעה ממריצה ומעוררת, המלווה בתחושת התרוממות רוח". אין לנו מושג אם התיאורים נכונים כי עדיין לא ניסינו. נשבעים. בחיינו

שירים על תל אביב כבר היו, גם ספרים נכתבו עליה, אבל זן חדש של קנאביס – את זה עדיין לא היה. לפחות עד עכשיו.

הכירו את זן "תל אביב" שמוציאה בימים אלה חברת IMC המייצרת קנאביס רפואי. לא מדובר בצירוף מקרים, אגב: החברה מייצרת זנים על שם ערים שונות בעולם וניתן למצוא בקטלוג החברה את "לונדון", "רומא" ו"פראג". נחכה ונראה אם מתישהו יוחלט על זן מסוג "ירושלים", ומה יהיה טיבו.

אבל אותנו מעניינת העיר שלנו, ומוצרים מסחריים שנקראים על שמה, בהנחה שהם עצמם מוצרים מעניינים. וקנאביס מעניין אותנו, מה לעשות. כך או אחרת מדובר בזן מסוג סאטיבה, שלפי יוצריו "ממש כמו העיר, גם תל אביב של IMC מתאפיין בהשפעה ממריצה ומעוררת, המלווה בתחושת התרוממות רוח, כמו גם חיוניות וקלילות שמשפרת לא רק את מצב הרוח אלא גם את התיאבון".

תל אביב שלנו. צילום: יח"צ
תל אביב שלנו. צילום: יח"צ

בחברה מספרים אגב שערכו סקר שבו התבקשו המשתתפים להשוות בין הזן החדש לאחרים, וממנו עלה כי 'תל אביב' נבחר לאחד משני הזנים שדורגו הכי גבוה במדד השמחה. נציין למען הסדר הטוב, יושרה מקצועית והיופי הפנימי שלנו שהזן נמכר רק למי שיש לו מרשם רפואי. הזן המסוים הזה נועד לאנשים הסובלים מחרדות, מתח, אבדן תיאבון, כאבים כרוניים בגוף ודיכאון.

אנחנו אגב שמחים כאן גם בלי קנאביס או וויד. פשוט כאלה אנחנו.