קניה ווסט הודיע שירוץ לנשיאות ארצות הברית

לא ברור עד כמה הבחור רציני, אבל זו לא הפעם הראשונה שהוא מדבר על כוונותיו הפוליטיות. אם ייכנס למירוץ, הוא יצטרך להביס את טראמפ ואת ביידן

כיף לשנוא יהודים ביחד. קניה ווסט וטראמפ בחדר הסגלגל, 2018 (צילום: Oliver Contreras - Pool/Getty Images)
כיף לשנוא יהודים ביחד. קניה ווסט וטראמפ בחדר הסגלגל, 2018 (צילום: Oliver Contreras - Pool/Getty Images)

קניה ווסט, אוהד מושבע של דונלד טראמפ, הודיע לפני כמה שעות כי בכוונתו לרוץ לתפקיד נשיא ארצות הברית. קצת קשה להעריך את רמת רצינותו, אבל כנראה שנגלה בקרוב – הבחירות יתקיימו בסך הכל בעוד כמה חודשים, ב-3 בנובמבר. אם אכן ייכנס למירוץ, ווסט יצטרך לתת עבודה מול טראמפ והמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, שהסקרים האחרונים נותנים לו יתרון גדול.

“עלינו להבין עכשיו את ההבטחה של אמריקה באמצעות אמונה באלוהים, איחוד החזון שלנו ובניית העתיד", צייץ ווסט ביום העצמאות האמריקאי. "אני רץ לנשיאות ארצות הברית!".

אילון מאסק הגיב לציוץ כמעט מיד: "יש לך את תמיכתי המלאה!", אבל חלק גדול מהתגובות לא היה נלהב בכלל. "אני לא אוהב את זה בכלל", "טיילור סוויפט עדיין יותר טובה ממך", "מי שקרוב לאיש הזה – תשיגו לו עזרה".

האם קים קרדשיאן באמת עשויה להפוך לגברת הראשונה? זאת לא הפעם הראשונה שבעלה מצהיר על כוונותיו להיכנס לטופ של הפוליטיקה. ב-2015, בזמן טקס פרסי MTV, הוא הצהיר שירוץ לנשיאות בבחירות 2020. לא מזמן הוא דיבר שוב על כוונותיו: "כשארוץ לנשיאות ב-2024", אמר מול קהל שהתחיל לצחוק, "למה אתם צוחקים? אנחנו ניצור כל כך הרבה עבודות! אני לא מתכוון לרוץ, אני מתכוון ללכת. כשתראו כותרות שאומרות שקניה משוגע – אחד מכל שלושה אפרו-אמריקאים בכלא, וכל הסלבריטים בכלא גם בגלל שהם לא יכולים לומר כלום, אין להם דעה, הם כל כך מפחדים!".

קניה מעריץ את טראמפ ומביע את תמיכתו בכל הזדמנות אפשרית. ב-2018 הוא ביקר אותו בחדר הסגלגל בעודו עוטה כובע MAGA אדום. "ברור למי אני מצביע", אמר פעם בריאיון ל-GQ, "ואל תגידו לי שהקריירה שלי עומדת להיגמר. כי נחשו מה: אני עדיין כאן!".