שופינג ללא הפסקה: קניות ביריד המזרח

כל החנויות הכי שוות ביריד המזרח

22 בינואר 2015

ביריד המזרח מגוון גדול של פעילויות ואטרקציות ולכן אל תהיו מופתעים אם תמצאו את עצמכם מעבירים יום שלם של כיף במקום.

חנויות קטנות ורשתות גדולות, מותגים מוכרים לצד מעצבים ייחודיים, בגדים לילדים ולמבוגרים  וגם חללי עיצוב – את הכל תוכלו למצוא במתחם הקניות של של היריד.

אופנה

בגזרת הביגוד מחכה לכם קסטרו, ענקית האופנה הישראלית שסגנונה מתכתב עם המהות התל אביבית והישראלית והקולקציות שלה משלבות הרמוניה של עיצוב אופנתי, תחכום וריגוש לצד איכות, עושר והקפדה. "ואנס", מותג הסקייטבורד האהוב מקליפורניה, מביא איתו למעלה מ-40 שנות פעילות שהפכו אותו לאחד מהכוחות הדומיננטיים בעולם הספורט האתגרי. בחנות תוכלו למצוא נעליים, פרטי לבוש לסנובורד, סקייטבורד ואביזרים נלווים. מותג מוכר נוסף שמציע היריד הוא כמובן "נייק", חברת הענק האמריקאית שהוקמה ב-1971 ומייצרת ביגוד ספורט, נעליים ואביזרים נוספים.

לייף סטייל

אם ריצה הוא התחום החביב עליכם, אל תהססו לגשת לסאקוני. סאקוני TLV אינה עוד חנות ספורט אלא מתחם שהוקם כדי לפתח את תרבות הספורט בכלל וההליכה וריצה בפרט. במתחם פועל מערך של פעילויות משלימות כגון קבוצות ריצה, סדנאות, הרצאות ואירועים נוספים כאשר החנות מציעה מגוון רחב של ביגוד, אביזרים משלימים, תוספי תזונה לספורטאים ומשקפי שמש. גם בית לחיים בריאים ממתין לשוחרי השלווה במתחם היריד. "בית דרך חיים" הוקם על רקע נופם של קו החוף, הירקון ונמל ת"א ומאגד בתוכו את כל הרכיבים החיוניים לאורח חיים בריא. המקום מאמין בתפיסה הוליסטית המשלבת בתוכה שלושה עולמות תוכן: תנועה וכושר, תזונה נכונה ואיזון בין גוף לנפש כאשר את כל אלו תוכלו ליישם בעזרת חוגים, סדנאות והיוועצות עם מומחים. בנוסף, מציע המקום מגוון רחב של מוצרים משלימים כגון מינרלים, ויטמינים וצמחי מרפא. אגב, אם אתם לא ממש בעניין של טיפולים הוליסטיים, תמיד תוכלו לגשת לסניף של סופרפארם, רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, שם תוכלו למצוא מגוון מוצרים של הרפואה המודרנית.

לילדים ולהורים

בסניף של רשת מוצרי התינוקות "שילב" ניתן למצוא מוצרי הנקה, ריהוט, עגלות, מושבים לרכב, מנשאים ותיקים – הכל בשביל שלכם וגם לילדכם יהיה נוח ואם אתם רוצים שילדים יהנו ממתקים אהובים, גשו לסניף "קנדילנד" בו תוכלו למצוא מעל 2,000 סוגים של ממתקים מכל הסוגים שירגשו וימתיקו לכם את היום.

עיצוב

מטבח המעוצב בקפידה ומתוכנן למופת יכול לשמש כמרכז הבית – זהו המוטו של רשת "מטבחי סמל" המייצרת מטבחים מרהיבים ומושקעים כבר למעלה מ-30 שנה. במתחם היריד תוכלו למצוא סניף של הרשת אותו מנהלים אנשי צוות שהופכים את הנאת הרכישה למושלמת.

ב"ארמאני קאזה" תוכלו לרכוש רהיטים יוקרתיים, מטבחים, חדרי שינה, סלונים ועוד – הכל בעיצובו של מעצב העל האיטלקי ג'ורג'יו ארמאני. לסלון החדש תוכלו להוסיף תאורה מחמיאה מבית היוצר של חברת "אולטרה תאורה", חברה הרואה בתאורה אמצעי יעיל ומשפיע על יצירת אווירה ועיצוב פנים. יועצי התאורה של "אולטרה" יגדירו את הפתרון המתאים ביותר עבורכם והביקור בחלל המעניין של החברה יהפוך במהרה לחווייה מרתקת.

יריד המזרח מזמין אתכם ואת בני משפחתכם להנות מאווירה נעימה בין הים לירקון ולטעום מכל העולמות, הצבעים והאפשרויות שממתינים לכם במתחם.