CUPZ By BeanZ

יש קפה טוב בנתב"ג: הכירו את הקפה האיכותי החדש בדרך לחו"ל

בואו לנתב"ג. צילום: אלירן אביטל
בואו לנתב"ג. צילום: אלירן אביטל

מסרתם את המזוודות, עברתם את הבידוק הבטחוני - זה הזמן לקפה טוב ונשנוש ליד. הכירו את BeanZ, הקפה האיכותי החדש שלכם בנתב״ג

1 באוגוסט 2018

ארזתם מזוודות, עברתם את שרשרת הבידוק הביטחוני המייגעת, וכעת כל מה שחסר לכם הוא כוס קפה טובה ביד, ואם אפשר – משהו נחמד לנשנש לצדה. עד לאחרונה זה לא ממש התאפשר בנמל התעופה הישראלי, אבל שחקן חדש בשטח משנה את הסיפור.

סניף ראשון של מותג הקפה BeanZ נפתח ליד גייט E8 ועומד להגיש לכם יותר מקפה איכותי. מותג הקפה החדש – שהמנטרה של farm to table היא שמנחה אותו – הקים בית קפה מעוצב באווירה חמימה שבו מציעים מגוון משקאות קפה של הדור השלישי – גישה המתייחסת לקפה כמוצר ארטיזנלי בדומה לשוקולד וליין, ושמה דגש על מקור הגידול של הפולים, מאיזה תת זן הם, כיצד יובשו, לאיזו דרגת צבע נקלו ואפילו מאיזה חווה הגיעו.

קפה ועוד קפה. צילום: יח"צ
קפה ועוד קפה. צילום: יח"צ

בשלב זה פולי הקפה של BeanZ מגיעים מארבע חוות גידול שונות ברחבי העולם, כאשר עוצמת הקפה והטעמים משתנים בהתאם לתנאי הגידול: הקפה מהחווה של לואיז אלברטו מברזיל הוא שוקולדי ואגוזי, הקפה מהחווה של סיה מאינדונזיה פירותי ומתוק, והקפה פרי גידולו של גבריאל מאוגנדה הוא בעל טעם תבליני ופירותי. בקרוב יצטרף למגוון גם הקפה המיוחד של מריה, חוואית קפה מקולומביה.

חוץ ממשקאות הקפה הקלאסיים מגישים במקום משקאות קפה מהגל השלישי כגון קפה פילטר, V60 , קפה נייטרו: קפה קר מחבית של 100 אחוז פולי קפה קולומביאניים, וכל שלושה חודשים יציעו קולקציית קפה חדשה מחוואים שונים.

קפה קר. צילום: יח"צ
קפה קר. צילום: יח"צ

ומה ליד הקפה? מאפים איכותיים אשר נאפים מדי יום, מגוון רחב של כריכים טריים, סלטים איכותיים, מגוון מוצרים טבעוניים, בירות בוטיק וחטיפי בריאות כמו קרקר ספירולינה, קרקר סלק, סלטים, מוזלי, קינוחים, פירות חתוכים ועוד, והכל מיוצר מחומרי גלם שנבחרו בקפידה ללא חומרים משמרים.

אם נשארתם בארץ, את הקפה של BeanZ אפשר למצוא גם ברחבי תל אביב ומחוצה לה – בקפה נורדוי, בבושוויק, בקפה 65, באנסטסיה, בטאטי ובריץ קרלטון.

עוד 3 בתי קפה מהדור השלישי שכדאי לבקר בהם

Waycup

הבריסטה אופיר בין הרוש, שהיה שותף בקפליקס, פתח בינואר 2017 את waycup לטובת הפיינשמקרים חובבי הקפה־גורמה של לב תל אביב, בשותפות עם ישראל בר לוי ואסף (סופי) גרציאני. הקפה הארטיזנלי מיוחנן הסנדלר זכה לפני כשנה לסניף שני במקווה ישראל. הגל השלישי של בתי הקפה זוכה כאן ללוקיישן מרווח יותר עם ספסלי עץ קסטום־מייד שחולשים על המתחם האופנתי החדש.

תתעוררו. צילום:O’LALA
תתעוררו. צילום:O’LALA

יוחנן הסנדלר 17 / מקווה ישראל 17 תל אביב, 9243962־03

MAE בית קלייה

בסניף הרמת גני של קפה Mae מציעים חוויה ארומטית במיוחד – את הקפה שלכם תלגמו ממש בתוך בית הקלייה של הפולים, שמגיעים ממשפחה בקוסטה ריקה, האוספת את פולי הערביקה האיכותיים מחוואים מקומיים. בכל כוס קפה שיכינו לכם במקום תוכלו לחוש בטעמים המובחנים, בהתאם לאזורי הגידול של הפולים. אנשי המשרדים הסמוכים לוקחים איתם את הקפה לעבודה, אבל מומלץ להישאר ולאפשר לניחוח הקפה להפעיל את קסמיו.

תובל 15 רמת גן, 5102266־03

פפואה

בצריף שבו עומלים בקדחתנות שני בריסטות, תמצאו שישה סוגים של תערובות קפה המיוצרות ונקלות במיוחד עבור פפואה. תוכלו לקנות את התערובות הביתה או לבחור מתוך שלוש תערובות, שמהן יכינו לכם כוס קפה במקום. הדיוק, הידענות והחשיבה ניכרים כאן בחוויה הכוללת. במקום שולחנות מוצבים כאן מכלי קפה ענקיים, והערך המוסף של המקום מתבסס על אפשרות להציץ על הים.

פפואה. צילום: am 3
פפואה. צילום: am 3

גאולה 26 פינת הכובשים תל אביב

עידן חדש של קפה מתחיל, מוזמנים להצטרף. BeanZ, Gate E8, נתב”ג