זבל לבן ממוחזר: קריאת גיפים מודרכת בקליפ החדש של טיילור סוויפט

טיילור סוויפט חזרה לחיינו עם סינגל נקמה חדש בו היא מחלקת עקיצות לקנייה ווסט וקים קרדשיאן, אותם היא מאשימה שגרמו לה להתנהג בצורה מסוימת. אז מי המקרבן ומי הקורבן? הנה קריאה מודרכת בגיפים שתעזור לכם להבין את טיילור החדשה

טיילור סוויפט בקליפ החדש. צילום מסך
טיילור סוויפט בקליפ החדש. צילום מסך
29 באוגוסט 2017

עד כמה לבנה יכולה להיות בחורה לבנה להיות? ובכן – לבנה מאוד, או במקרה של טיילור סוויפט, לבנה עד בלי די. סוויפט הוציאה בימים אלה את הסינגל החדש שלה “Look What You Made Me Do” שהיה אמור להשיק מחדש את הקריירה שלה ולמצב אותה בתור מקס הזועמת בדרכים על קנייה ווסט, אך בפועל מכיל עוד מלודיית פופ פשוטה מידי, טקסט של כתה ג' וכל מיני אבחנות חדות כמו "אני לא אוהבת את הבמה המשופעת שלך".

יפה טיילור. שנה מהחיים שלך ביזבזת על הפקת שיר נקמה ובסופו של דבר זה מה שיש לך להגיד? שאת לא אוהבת את הבמה של קנייה? כן בהחלט הכנסת לו. אבל מה לגבי זה ששיקרת לכל העולם על השיר של קנייה ודפקת הצגה מעושה בגראמיז, למה על זה את לא כותבת? ואיך קרה שאת שוב משחקת את תפקיד הקורבן, חושבת שיש לך הומור עצמי אך למעשה את סחית יותר מכל בלטה מצויה? מה זאת אומרת, "תראה מה גרמת לי לעשות"? "תראה איזה תפקיד גרמת לי לשחק"? הרי את אישה עצמאית שעושה לבד את הפעולות שלך, לא? כל העולם כבר שכח מהדבר הזה אבל את בוחרת להחזיר את עצמך לתוך הנרטיב הזה (שאת כל כך רוצה לצאת ממנו לדברייך), לנצל אותו להשקה של אלבום, לקבור את המוניטין הישן שלך (עם כל הכבוד, מוניטין של זמרת קאנטרי זה מוניטין שהיית צריכה לקבור בעצמך כבר לפני עשור) ולהציג עכשיו את אלבומך, Reputation, בפונט ושפה עיצובית שמתאים יותר לאלבומי ראפ והיפ הופ – כך שהתוצאה הכללית נראית כמו ילדה שקנתה אלבום אחד של קנדריק למאר ועכשיו חושבת שהיא קשוחה. בנוסף, הקליפ המילולי לסינגל החדש, דמה באופן לא נעים כלל לקליפ המילולי לסינגל "Only" של ניקי  מינאז', שלא מזמן הוציא סינגל דיס על סוויפט עם קייטי פרי.

ולגבי הנחשים, לא ברור לנו, קוראים קראו לך נחשה, אז כאן בקליפ את מצולמת סביב נחשים כי את רוצה לקחת את העלבון ו… מה לעשות איתו בעצם? אנחנו מותשים. היינו גם זורקים לך משהו על ההעמדה בקליפ שמזכירה באופן חשוד מאוד את הסטייל של ביונסה, אבל המעריצים של קווין בי כבר נכנסו בך בצורה מסכמת וממצה ברשת כך שכל שנותר לנו לעשות הוא מדריך קריאה בגיפים לקליפ החדש של נערת הרחוב מפנסילבניה.

תראי מה גרמת לנו לעשות:

כאן אני יוצאת מהקבר של המוניטין הטוב שלי, מחופשת לזומבית כי זה מגניב, מסוכן ואדג'י. זה גם מזכיר לי את ת'רילר כי אני חולה על מייקל ג'קסון. בכל מקרה, רציתי להראות לכם שעכשיו אני מתעסקת בחומרים אפלים.

כפי שניתן לראות, מכיוון שאני אדם טהור, בחרתי להתייחס לשוד של קים קרדשיאן בצורה מקורית, כמו למשל לשכב בתוך אמבטייה (כפי שקים היתה בזמן ששדדו אותה) מלאה יהלומים (שאין לקים, ולי יש). בנוסף, לראפר האהוב עלי בעולם כולו, טו פאק, יש תמונה מפורסמת שלו שוכב בתוך אמבטייה עם תכשיטי זהב ומכיוון שאני ממש אוהבת אותו כי הוא מגניב, החלטתי לרפרר אליו. תסמכו עלי שזה מגניב.

אוקי, כאן אני מוקפת בנחשים כי כולם קראו לי נחשה באינטרנט, הבנתם??????? על ידי כך, אני בעצם לוקחת את העלבון, והופכת אותו ל… אה… כאילו… טוב אני לא בטוחה אבל זה הרגיש לי נכון.

כאן אני מדגימה איך נראית ציפור טהורה בכלוב של זהב, שזאת, למקרה שלא הבנתם, אני. למקרה שמישהו שכח שאני יפת נפש, שאני בחורה תמימה שבסך הכל כלואה באיזשהו נרטיב שמכריחים אותי להילקע אליו, אז אני פה בשביל להזכיר.

אוקי אוקי, כאן אני מדריכה את צבא האמת שלי, שכולו מורכב מבחורות לבנות וכוסיות. ממש כמו בנאום ההוא בגראמי בו סיפרתי שקנייה רוכב על התהילה שלי ודיברתי לנשים צעירות ולבנות ברחבי העולם? אז ככה נראית וועידה שלנו. כולנו גם סקסיות וביקשתי במיוחד להיות עם צ'וקר ועם חזיית פוש אפ, כי זה משדר עוצמה וסקסיות. חחח אבל אל תשכחו שאני מתוקה.

עכשיו אנחנו מגיעים לאחד מהקטעים האהובים עלי, יש שיגידו שאני מנסה להיות ביונסה והאמת אי אפשר להאשים אותם. מעבר ללבוש ההיכר של ביונסה של בגד הגוף ומגפי הברך, בחרתי ללבוש שחור, בחרתי לסדר את הרקדנים בצורה שמרפררת להופעה של קווין בי בסופרבול ומה שהכי מגניב – יש לי גרביוני רשת. חשוב לי שתשימו לב שעל חולצות הרקדנים כתוב שהם אוהבים אותי, וזאת עקיצה שאני משגרת לטום הידלסטון, האיש שביימתי איתו פפראצי שבועיים אחרי שנפרדתי מהאקס שלי. בגדול אני חושבת שהגעתי לשיא שנון בקריירה שלי, וגם שאני סקסית.

וכאן למשל אני מנסה לרקוד ולהיות סקסית בו זמנית, שזה קצת קשה ונכון שיש לי פה פרצוף מתאמץ אבל עם קצת אימון אני כמעט שם.

אתם בכלל לא קולטים עד כמה אני חתרנית… כן כן זה מגיע עד לרמה שבה אני מכריזה על עצמי כמתה. חברים זה פאקינג אוונגרד. ואומץ אמנותי. זאת האני החדשה, המקורית!

חחחחחחחחחחחחחח יש לי מלא הומור עצמי, ואני מוכיחה את זה כל הזמן.

ועכשיו שאתם יודעים שאני ההיפך מנחשה וסקסית מאוד, איך אפשר לא למות עלי?! להזכירכם, כשאני כועסת יש לי גם תלתלים.

[interaction id="59a56d0410b9cdab1f1c80ea"]