ראש גדול: הכובעים שיעשו לכם חשק להיות חכמים בשמש

הקאמבק של כובעי המצחייה שכל חובב אופנת סטריט סטייל לא יוצא מהבית בלעדיו, מזכיר לנו שאנחנו תמיד שמחים לקבל דרישת שלום מהניינטיז. ויש גם שלושה שמאוד חיבבנו

ד"ש מהניינטיז. צילום: יח"צ
ד"ש מהניינטיז. צילום: יח"צ
25 בפברואר 2019

תוכן שיווקי

בשורה משמחת לחובבי הסטריט סטייל (ובקיצור: החבר'ה המאגניבים האלה עם הכובעים והסקייט). רשת האופנה הניו יורקית "ניו ארה" – שמוכּרת לכם בעיקר בזכות כובעי המצחייה האורבניים שמעטרים את הראשים של מיטב הספורטאים והראפרים – משיקה קולקציה חדשה שנותנת טאץ' מרענן ומפתיע לדגם SnapBack – חבר ותיק בסצנת הרחוב עם הגזרה המתכווננת שבהחלט יעשו לכם חשק להתגונן מהשמש הישראלית הרותחת.

ויש גם שלושה שממש אהבנו:

Stretch-Snap 9FIFTY

השלב השני באבולוצית הדגם הקלאסי יכול להתאים את עצמו לכל מבנה ראש עם סגירה ייחודית ובד סטרצ'י. כדי שתיראו כאילו הוא נתפר למידות שלכם.

Stretch-Snap 9FIFTY. צילום: יח"צ
Stretch-Snap 9FIFTY. צילום: יח"צ

Retro Crown Snapback

הגרסה הקלאסית אך משודרגת של דגם האולדסקול שהפך לאקססורי מבוקש. עשוי מבד רך ונעים. גם הדגם הזה מתחדש בסגירת SnapBack שמאפשרת חבישה נוחה והתאמה מושלמת. הכי לספורטאים שאוהבים לעשות את זה ברחוב.

Retro Crown Snapback. צילום: יח"צ
Retro Crown Snapback. צילום: יח"צ

 9FORTY

לכבוד שנת 2019 – דגם ישן אך אהוב נוסף עובר שדרוג עם פטנט הסגירה החדשני. מתאים לאאוטפיט קליל ומתוחכם בו זמנית ונעים במיוחד לימים ארוכים, בדיוק בשביל מי שמקפיד על סטייל ואמירה אישית מכף רגל עד מצחייה.

9FORTY. צילום: יח"צ
9FORTY. צילום: יח"צ

ניתן להשיג בחנות הדגל של "ניו ארה" בדיזנגוף סנטר, בסניפים נבחרים של רשת FootLocker, בפקטורי און-ליין ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.