רגע של נחת: בית קפה בוטיק חדש נפתח ברחוב ריינס

בבית קפה חדש בכיכר דיזנגוף מציעים מבחר פולי קפה שמהם תוכלו לבחור את הארומה שהולמת את החך שלכם ברגע נתון

נפגש בקפה? תמונה: יח"צ
נפגש בקפה? תמונה: יח"צ
29 בינואר 2015

אחרי שסיים תואר בפסיכולוגיה, הפך דן אוריאלי לאיש שיווק של ציוד לקליית פולי קפה ולטחינתם (הגיוני). במשך 14 שנה הפנים אוריאלי את כל מה שאפשר לדעת על קפה, אבל נותר פסיכולוג באופיו. לא במקרה, אפוא, קוראים לבית הקפה שלו נחת. בית הקפה ממוקם במבנה לשימור שלא מזמן הושלם שיפוצו ברחוב ריינס, והשותפים של אוריאלי הם מדריכי הבריסטה אסף ביטון ודודו כהן. על העיצוב והמיתוג אחראית רעות עירון (מי שהקימה את הבאצ'ו): המרצפות של בית הקפה אופייניות לחצרות מבנים לשימור, והצורות הגיאומטריות שעל הקירות מזכירות את אסכולת הבאוהאוס. הישיבה מתנהלת בין ספות רכות לכיסאות עץ נוחים הניצבים מול בר אופקי נמוך לאורך החלון, ויש המון שקעי חשמל למחשבים.

בית הקפה נחת. תמונה: יח"צ
בית הקפה נחת. תמונה: יח"צ

פולי הקפה נטחנים במקום. אפשר לבחור תערובת מתוך כמה תערובות ייחודיות, ושיטות ההכנה חורגות מהאספרסו־הפוך הקבוע (11־15 ש"ח להפוך, 6 ש"ח לאספרסו בעמידה). קרואסונים של לה גאטרי נאפים במקום ומוגשים עם ריבת פטל ביתית וחמאה (13 ש"ח) או עם ממרח פיסטוק סיציליאני (18 ש"ח), ויש שם גם כריכים (מלחם של לחמנינה) עם פלפלים וגבינת עזים (15 ש"ח), או עם אבוקדו אגוזים (15 ש"ח). עוד בתפריט: מרק בטטה ועגבניות (21 ש"ח) ועוגות של הקונדיטורית גלית גזית כמו אצבע בראוני (6 ש"ח) ועוגת גבינה פירורים (24 ש"ח).

נחת מתחבר למגמת הקפה בוטיק או לווריאציות יפו־תל אביביות לספשיאלטי קופי, שבו מתנסים בפולים מסוגים שונים, בתערובות שונות, ובשיטות הכנה מגוונות כדי למצוא את הקפה שמתאים לכם ברגע נתון (300 ש"ח ל־200 גר' פולים).

 

נחת, ריינס 1, 5564447־03, ראשון־חמישי 8:00־22:00, שישי 8:00־18:00, שבת 9:00־22:00

 

[tmwdfpad]