האזינו: התוכנית "אור בזויות" מגיעה למדור מוזיקה חדש בטיים אאוט

מוס דף על אלימות משטרתית בהשראת ז'אן מישל בסקיה, סינגל חדש של מרקורי רב, להקה איסלנדית מדהימה אחת שחייבים להכיר, הראפר טונה עושה "סרט ערבי", קטע חדש ואגרסיבי של The Wytches ועוד בתוכנית הרדיו ומדור המוזיקה החדש של אורי זר אביב

אור בזויות
אור בזויות
18 באוגוסט 2015

"אור בזויות" היא תוכנית מוזיקה אלטרנטיבית שמשודרת ברדיו הבינתחומי (ימי ראשון, 22:00) מאז 2009 ומהווה בית לכל מה שעושה לי את זה בשנים האחרונות, אם חדש או ישן בגזרות הההיפ הופ, מוזיקה ישראלית, אלקטרוניקה, טכנו, אינדי, Pאנק, רוק, דארק שיט ועוד סגנונות רבים מעורבבים. מהיום תוכלו להאזין לה גם באתר טיים אאוט, בגרסת מדור מוזיקה מורחב עם תוכן משלים על השירים, כולל קליפים שחראם לפספס. השבוע התוכנית נפתחת בעיקר באינדי, גראז' ופוסט Pאנק ובחצי השעה השני משנה כיוון להיפ הופ, ברובו ישראלי חדש. כאן תמצאו את התוכניות הקודמות של "אור בזויות".

לחצו על ארמדילו על טנק כדי להאזין לתוכנית.

[tmwdfpad]

Mercury Rev – "Are You Ready?"

מרקורי רב עומדים להוציא בסתיו הקרוב, בלייבל המעולה Bella Union שהקימו אנשי קוקטו טווינס רובין גאת'רי וסיימון ריימונד, את האלבום החדש שלהם "The Light In You". אחרי היעדרות של 7 שנים זהו כבר הסינגל השני מתוך האלבום הקרב, פיסת פופ-פסיכדלי דחוסה ונהדרת.

Mercury Rev – The Light In You. רואה אור בסתיו 2015
Mercury Rev – The Light In You. רואה אור בסתיו 2015

My Morning Jacket – "Big Decisions"

בעולם מתוקן השיר הזה אמור היה כבר להיות להיט. מתוך "Waterfall" של ג'ים ג'יימס ולהקתו, שיצא במאי השנה. הלהקה מקאנטקי, שמיצבה את עצמה כשם דבר באינדי רוק ובקאנטרי האלטרנטיבי, מגישה באלבום החדש שילוב מצוין של רוק, אר-אנ-בי ופסיכדליה. הטוב ביותר שלהם מאז "Z" שיצא לפני עשור.

Black Mountain – "Let Spirits Ride"

מתוך האלבום הענק "Wilderness Heart" מ-2010, הקטע הדוהר הזה של בלאק מאונטיין הקנדיים נשמע יותר כמו בלאק סבאת' מאוחר מאשר הרוק האקספרימנטלי-סבנטיזי של רוב השירים שלהם.

Fat White Family – "Is It Raining In Your Mouth?"

מאז שגיליתי את האלבום של הלהקה המופרעת והשיכורה הזאת אני לא מניח אותו בצד. יצא בשנה שעברה בהפקה של פאונד וחצי וכך הוא גם נשמע, אך פה גם חלק לא קטן מהקסם של הPאנקס מדרום לונדון. נשמע שהם משלבים את ההומור של הבאטהול סרפרז, משהו מההגשה הממזרית של מארק אי סמית' מ-The Fall והכאוטיות של The Birthday Party. טוב מאוד.

Fat White Family – Champagne Holocaust
Fat White Family – Champagne Holocaust

The Wytches – "Wasteybois"

אחרי אלבום הבכורה המעולה, "Annabel Dream Reader" משנה שעברה, המכשפות האנגליות חוזרים עם סינגל אגרסיבי מתוך האי-פי החדש "Thunder Lizard’s Reprieve". חובבי גראז', psych וסרף אפל – אתם מוכרחים לשמוע אותם. אה, והשיר ניתן להורדה חינם.

The Sound – "Golden Soldiers"

חותכים לגיחת אייטיז קצרה עם הפנינה הזאת מ-1984 של הרכב הפוסט-Pאנק המעולה, שגם הוא כמו פאט ווייט פאמילי, מדרום לונדון. דה סאונד תמיד היו חביבי המבקרים, על אף שלא זכו להצלחה מסחרית גדולה. חרא עולם. אחלה מוזיקה.

Singapore Sling – "Martian Arts"

איך לעזאזל לא הכרתי את הלהקה האיסלנדית הזאת קודם?! (תודה רם אוריון). לקוח מתוך האלבום השלישי שלהם, שיצא ב-2009 ונושא את השם המרנין "Perversity, Despeartion and Death".

FKA Twigs – "Figure 8"

אבל למה? למה את חייבת ללכת עם הטרנד הזה של לאיית דברים עקום? טוויגס הוציאה אי-פי חדש וקראה לו "M3LL155X" (מליסה). מה, את כועסת על גוגל? את רוצה להיות מגניבה, עתידנית? די כבר. כמו כן, שיר בן זונה.

יש לך משהו באף. FKA Twigs
יש לך משהו באף. FKA Twigs

Saul Williams – "Burundi" feat. Emili Kokal

מתוך "MartyrLoserKing", אלבומו החמישי של הראפר, Pאנק ואמן הספוקן וורד סול וויליאמס, שצפוי לצאת ב-18 בספטמבר. בסינגל הראשון מתוכו, בו משתתפת אמילי קוקאל מלהקת Warpaint, זורק וויליאמס למיקס פוליטיקאים מושחתים, דתות, משטרה צבאית, האקרים, רמאללה ועוד כדי ליצור כאוס מרגש כמו שהוא לא עשה מאז אלבומו השני.

Yasiin Bay (Mos Def) – "Basquiat Ghostwriter"

יאסין ביי, הידוע בתור הראפר מוס דף, בקטע חדש ונסיוני בהשראת האלימות המשטרתית בארצות הברית ועבודות האמנות של ז'אן מישל בסקיה.

"אביב נוימן עם פלד – "ניקח את זה מכאן

קטע אדיר של היוצר והסינגר-סונגרייטר הבאר שבעי, שהוציא לפני כשנתיים את האלבום היפה "דוד", ובשנה האחרונה, כך סיפר לי, מאזין בעיקר להיפ הופ. בשיר החדש הוא מארח את הראפר פלד, שמוסיף את שלו מבלי לגנוב את ההצגה. שיר מעולה, אם כי צריך כמה רגעים להתרגל לשירה של נוימן.

"טונה – "סרט ערבי

סינגל שלישי מתוך האלבום החדש של הראפר טונה. אחרי "גם זה יעבור" הנוסטלגי, ו"רוק 30" שהכאיב רוחבית לדור שלם, יוצא "סרט ערבי" המרים והמשעשע. "וואלאק דנג'ר!"

"נצ'י נצ' – "סבבה

תתכוננו לפיצוץ אוכלוסין בהשקת "ברוכים הבאים לפתח תקווה", האלבום השלישי של נצ'י נצ', שתתקיים ב-10 בספטמבר בבארבי. בקטע, "סבבה", מוכיח נצ'י שגם מקצבי רגאיי באים לו בקלות. ראפר שכונה. וזאת אחת הסיבות הגדולות לאהוב אותו.

"פרודוקס – "סשנים בחדר

זוכרים שנצ'י היה חבר בלהקת היפ הופ מפתח תקווה? לא? אז הנה, תיזכרו. אחד השירים הכי טובים שיצאו בהיפ הופ הישראלי.

Mad Aya – "הילד הרע"

גאנגסטר-ראפ ישראלי? לא בדיוק, אבל זה הכי קרוב לזה כי כאן זה לא קומפטון – אבל גם פרדס כץ לא פראיירים.

לעמוד אור בזויות בפייסבוק