רובע 3, הו צ'י מין סיטי – השכונה עם הקסם הקוסמופליטי

הו צ'י מין (לשעבר סייגון) - העיר הגדולה בווייטנאם - מחולקת ל-24 רבעים ממוספרים. אתם לא רוצים לפספס את מספר 3

הו צ'י מין סיטי. (צילום: Ngô Trung / CC BY)
הו צ'י מין סיטי. (צילום: Ngô Trung / CC BY)
24 בספטמבר 2019

עדיין מתעקשים לקרוא לה בשמה הפרה-קומוניסטי, סייגון, אבל הו צ'י מין היא העיר הגדולה בווייטנאם, תכשיט שמשלב את ההיסטוריה של הקולוניאליזם הצרפתי עם תרבות אוכל רחוב מסעירה ופיתוח מודרני מהיר. העיר מחולקת ל-24 רבעים ממוספרים. רובע 1 הוא אזור הדאון-טאון המוטרף, רובע 2 הוא פרבר מלא בתושבים זרים, בתי ספר בינלאומיים וגני בירה מערביים. אבל אם אתם מחפשים את הצומת העירונית של תרבות מקומית עם קסם קוסמופליטי, שנעו את עצמם לרובע 3, שכונה עתירת באזז אך פחות עמוסה שבה יוזמות חדשות מתקיימות לצד תחושה היסטורית. כאן תמצאו כנסיות מהתקופה הקולוניאלית, וילות לצד פגודות בודהיסטיות וכמה מדוכני אוכל הרחוב הכי אבוהים בעיר. בלילה תתקדמו אל עבר אחד ממעוזי ההופעות החיות בשכונה, המושכים היפסטרים מקומיים ותיירים הרפתקניים.

להזמנת טיסה זולה להו צ'י מין עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: עבור פירות הים הכי טובים שתאכלו אי פעם, שווה להגיע אל Nguyen Thuon Hien, הידוע גם כ"רחוב החלזונות", יריד בעל שם עולמי לחלזונות ורכיכות טריים במגוון צורות הכנה, מנודלס ועד מרק.

לשתות: אל תתנו למוזיקה האלקטרונית שמנגנת נון-סטופ ברחבי העיר להטעות אתכם – הו צ'י מין הייתה פעם עיר רוקנרול אמיתית. מבצרים אחרונים של התרבות ההיא נותרו ברובע 3 ברים כמו יוקו קפה, המועדף על ידי מקומיים ותושבים זרים כאחד, היכן שלהקות מקומיות מנגנות לייב רוק, ג'אז וגם צלילים כבדים יותר.

לעשות: אחת מנקודות הציון האיקוניות ביותר של הו צ'י מין הוא המבנה הסוריאליסטי בוורוד בוהק של כנסיית טאן דין, שנבנתה במאה ה-19 בידי הצרפתים. מעבר לצבע חורך העיניים שלה, שווה לבקר בכנסיה בשביל הארכיטקטורה הגותית המהממת שלה. האינסטוש שלכם יודה לכם.

לישון: דלגו על רשתות המלונות הגדולות ולכו על Bach Suites Saigon, מלון בהשראה צרפתית ובעיצוב מוקפד. כל חדר מגיע עם מיטת קינג סייז, סלון, פינת אוכל ומטבחון, מרחק כמה צעדים מהאגם (Turtle Lake) שעל שפתו אוהבים המקומיים לשבת. להזמנת חדר במלון