חולדאי: "לא ניתן להפעיל את הרכבת הקלה מבלי שתעבוד בשבת"

במהלך טקס השקת קרון הרכבת הקלה שהוצב לראווה בשדרות רוטשילד אמר ראש העיר כי "לא ניתן להפעיל פרוייקט בסדר גודל כזה מבלי למצוא את הדרך להפעיל אותו שבעה ימים בשבוע". אם זה יקרה, אנחנו מוכנים לחכות בסבלנות עד שנת 2021

חולדאי, כץ ובראון (צילום: ששון תירם)
חולדאי, כץ ובראון (צילום: ששון תירם)
13 בספטמבר 2017

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, אמר הבוקר (רביעי) בטקס השקת קרון הרכבת הקלה בשדרות רוטשילד כי יש להפעיל את הרכבת הקלה גם בשבת, והפך את הציפייה לשנת 2021 לקצת יותר פשוטה. "לא ניתן להפעיל פרוייקט בסדר גודל כזה מבלי למצוא את הדרך להפעיל אותו שבעה ימים בשבוע ולספק מענה מלא לתושבים גם בשבת״, אמר בטקס שנערך בנוכחות שר התחבורה ישראל כץ ומנכ"ל חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע), האחראית על הפרויקט, יהודה בראון. ״לאחר הריון ארוך, בשנת 2021 אנו צפויים לחנוך את הפרויקט ונגזור את הסרט כשהרכבת כבר תסע", הוסיף.

בשבוע שעבר הוצב דגם הקרון בסמוך לכיכר הבימה לראווה, וכעת יהיה פתוח לציבור הרחב. בחודשים האחרונים החלה כריית מנהרות הקו האדום, שצפוי לפעול עד שנת 2021, אם הכל יילך כמתוכנן. העבודות על הקו, שתחילתו בפתח תקווה וסופו בבת ים, סיבכו לנו את החיים בשנה האחרונה עם שינויים בהסדרי התנועה מפה עד הודעה חדשה. עסקים ננטשו, הפקקים התארכו – וזה עוד לפני שהחלו העבודות על הקו הירוק והסגול. בינתיים, נותר רק לקוות שבסוף זה יהיה שווה את זה.

[interaction id="59b8ed58e2f851000156d19e"]