רופא על הבר 2019

הערב: יש רופא על הבר? יש

רופאי איכילוב יפשטו הערב על ברים ברחבי העיר בשלל הרצאות ושיחות מרתקות על סמי מסיבות, מיתוסים של דודות והשמנת יתר שהפכה למחלה הנפוצה בעולם. נותרו מקומות אחרונים

(צילום: שאטרסטוק)
(צילום: שאטרסטוק)
26 בנובמבר 2019

הערב יתקיימו בתל אביב אירועי "רופא על הבר 2019", במסגרתם יפשטו רופאי איכילוב על ברים נבחרים בעיר וירביצו בקהל את מיטב הידע הרפואי בסוגיות המעניינות והחשובות ביותר לציבור: האם ההורים שלכם באמת אשמים בהכל? איך סמי מסיבות נכנסו לחדרי הניתוח כחוק? והאם המזגן באמת אשם בכאבי הגב שלכם?

מיטב הפרופסורים של איכילוב יתפרשו בין הברים ויחשפו מידע מרתק ומפתיע על סוגיות רפואיות מרכזיות כמו המאבק בסרטן והמערכת החיסונית, למה כל כך קשה להילחם בהשמנה וכל מה שאפילו לא ידעתם שאתם רוצים לדעת על השתלות איברים.

כל אירועי "רופא על הבר" יחלו הערב ב-20:30 ונותרו מקומות אחרונים בודדים (הכניסה חינם אך כרוכה ברישום מוקדם) בשניים מהאירועים: בבר מנדלימוס תככב ד"ר קרן רגב, מומחית לנוירולוגיה, על החיים עם טרשת נפוצה; ובבר רובי שברחוב ירמיהו תקבלו את השואו של ד"ר חגית בריס-פלדמן, מנהלת המכון לגנטיקה ורפואה גנומית, על "הסוד לריפוי שמתחיל בהתבוננות פנימה אל תוך מארג הגנים שלנו במסע מרתק לרפואה מותאמת אישית שמאפשרת אבחון, טיפול ומניעה". מהרו לשריין לעצמכם את המקומות האחרונים, מי שפספס בשנה שעברה בוכה לנו על זה עד היום.

אירועי "רופא על הבר" הם יוזמה משותפת של Time Out ובית החולים איכילוב. מידע על ההרצאות ומספרי טלפון להזמנות תמצאו ממש כאן.