רוצו לראות: הדרמה הצרפתית שכדאי להתאהב בה

עם 13 מועמדויות לפרסי סזאר ובמאי אחד שהלך עד הסוף, "להתראות שם למעלה" הוא סרט חובה לכל חובב תרבות באשר הוא

הלהיט החדש. צילום: ג'רום פרבויס
הלהיט החדש. צילום: ג'רום פרבויס
20 במרץ 2018

תוכן שיווקי

"להתראות שם למעלה" – דרמה יצירתית, צבעונית, עשירה וסוחפת המבוססת על ספר הנושא את אותו השם, עתיד לעלות ב-22.3 למסכי הקולנוע, והוא כנראה הדבר הכי מעניין שתראו בזמן הקרוב. הסרט, שכבר זכה לשבחי הקהל והמבקרים, מתרחש בסוף שנות ה־20 של המאה הקודמת ומספר את סיפורם של שני חיילים משוחררים אשר רוקמים יחד תוכנית נקמה במפקד שהרס את חייהם במלחמה הגדולה.

להתראות שם למעלה. צילום: ג'רום פרבויס
להתראות שם למעלה. צילום: ג'רום פרבויס

אדואר פריקור, אמן מחונן, וחברו אלבר מילאר, מנהל חשבונות, הכירו בשדה הקרב בשנת 1918, שם נקשר גורלם לנצח. באקט של הישרדות ונקמה כנגד מפקדם תאב הכוח והבצע הם מתכננים תרמית מונומנטלית משל עצמם. תוך שימוש במסכות, תלבושות ומוזיקה, הסרט הוא חגיגה של יופי חזותי, עושר קולנועי וצלילה אל נפשם מלאת הרבדים של הגיבורים.

להתראות שם למעלה. צילום: ג'רום פרבויס
להתראות שם למעלה. צילום: ג'רום פרבויס

הסרט היצירתי של הבמאי אלבר דופונטל (שגם כתב ומשחק בתפקיד הראשי) נבחר לפתוח פסטיבל הקולנוע הצרפתי ה־15 לאחר שהוכתר כאחת ההצלחות הגדולות של הקולנוע הצרפתי השנה עם יותר מ־2 מיליון צופים ומכירות בכל רחבי העולם. הדרמה הכובשת קיבלה 13 מועמדויות לפרסי סזאר – בהם לסרט, לבמאי, לתסריט מעובד, ארבעה פרסי משחק, וכן לצילום, לעריכה, למוזיקה המקורית, לעיצוב האמנותי, לעיצוב התלבושות ולעיצוב הפסקול.

 

הטריילר כבר כאן, צרפת 2017, 117 דקות, בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ מחמישי (22.3)