מוריד את הכפפות: סילבסטר סטאלון נגד הספין-אוף ל"רוקי"

סילבסטר סטאלון ב"קריד 2". צילום מסך
סילבסטר סטאלון ב"קריד 2". צילום מסך

השחקן/תסריטאי שיצר את דמותו של רוקי בלבואה התבטא בחריפות כנגד הספין-אוף העתידי, שצפוי להתמקד בדמותו של איוון דראגו ומשפחתו: "אני מתנצל בפני המעריצים, מעולם לא רציתי שדמויות מרוקי ינוצלו על ידי הטפילים האלה". סיבוב ראשון, הילחמו

1 באוגוסט 2022

בשלהי שבוע שעבר פורסם באתר The Wrap כי ספין-אוף חדש לפרנצ'ייז של "רוקי" נמצא בשלבי עבודה ראשונים. בדומה לסדרת סרטי הספין-אוף "קריד", גם סרט הספין-אוף הזה יעסוק בבנו של יריב מיתולוגי של רוקי – והפעם זה לא אחר מבנו של הסובייטי המאיים איוון דראגו, ויקטור, שכבר ראינו בסרט "קריד 2" נלחם מול בנו של אפולו קריד. מבולבלים? לא נורא, כנראה שגם סילבסטר סטאלון.

כוכב האקשן במיל' זועם בעקבות ניתוקו מפרנצ'ייז הסרטים האהוב שיצר, ולא מפחד לאזכר שמות. הוא נכנס במפיק הסרט המקורי (וכל סרטי ההמשך הרבים) ארווין ווינקלר, כולל בילדיו, ואף כועס על השחקן דולף לונדגרן, שגילם את דראגו. "הרגע גיליתי את זה", כתב שחקן האקשן בפוסט שפרסם אתמול (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו על ההחלטה להשיק את הספין-אוף. "ארווין ווינקלר, המפיק הפתאטי בן ה-94 והילדים אוכלי הנבלות האדיוטים שלו, צ'ארלס ודייוויד, שוב מנקים את העצמות של עוד דמות נהדרת שיצרתי מבלי אפילו לספר לי… אני מתנצל בפני המעריצים, מעולם לא רציתי שדמויות מרוקי ינוצלו על ידי הטפילים האלה. דרך אגב, פעם היה לי רק כבוד לדולף, אבל הוא מעולם לא סיפר לי על מה שהולך מאחורי הגב שלי עם הדמות שיצרתי בשבילו!!!".

הפוסט של סלבסטר סטאלון. צילום מסך מאינסטגרם
הפוסט של סלבסטר סטאלון. צילום מסך מאינסטגרם

סטאלון, יש לומר, כועס במידה מסוימת של צדק. גם אם החוזים עליהם חתם אי אז בסבנטיז הפקיעו ממנו את רוקי, הוא לא רק הפנים של הפרנצ'ייז, אלא גם המייסד ומי שבנה את כל דמויות הסרט המקורי אותן סוחטים עד תום. עד כה הוא היה מעורב לגמרי כשחקן ומפיק בכל סרטי הפנצ'ייז. אך נראה שזה השתנה – לא רק שסטאלון לא עודכן על העבודה על "דראגו", אלא גם בסרט "קריד 3" (שצפוי לצאת במרץ 2023) הוא כבר לא לקח חלק. עם זאת, זה לא אומר שסטאלון נטש את הדמות האהובה עליו – בשנה שעברה פורסם שהוא עובד על עריכה מחדש של גרסת הבימאי לסרט "רוקי 4" מ-1985, הסרט בו הופיע דראגו לראשונה. הגרסה המלאה תהיה דרמטית יותר ותכלול לפחות 40 דקות נוספות של חומרים שמעולם לא נראו.