המיץ של הזבל

המוזיקאית רותם אור בשיחה על הסרטן, כאבי הלב והיצירה

משבר הקורונה תפס את יקירת סצנת האינדי רותם אור בקיפאון יצירתי, לאחר פרידה כואבת, החלפת עבודה ומעבר דירה. אבל היא שרדה את הסרטן והיא תשרוד גם את זה. בריאיון לייב הערב בפייסבוק היא תספר לנו איך

רותם אור (צילום: צופית ברבי)
רותם אור (צילום: צופית ברבי)
15 באפריל 2020

לא הקורונה הייתה זו ששיבשה את שגרת חייה של המוזיקאית רותם אור, המתכנה בשם הבמה Totemo, אלא "תקופה לא קלה", להגדרתה, אשר חוותה ממש בסמוך להתפרצות הנגיף. אור בדיוק החליפה את עבודתה בהיי טק שהייתה לה לעוגן בשנים האחרונות, חוותה פרידה זוגית כואבת ועל הדרך היא גם עברה דירה, אירוע סטרסוגני בפני עצמו בהתחשב בשוק הדיור התל אביבי המופרע.

אבל רותם אור היא שורדת. בשנת 2014 היא חלתה בסרטן השד, ממנו החלימה ואחריו המשיכה ליצור. במוזיקה שלה היא נוהגת לשזור בעדינות ובעמימות המאפיינת אותה את חייה האישיים לתוך האמנות, וכך גם בשיר החדש שהוציאה לאחרונה, "A Long Night".

ב-15.4 התארחה אור ב"מיץ של הזבל", תכנית ראיונות הלייב שלנו בפייסבוק, בה אנו משוחחים בשידור חי עם אנשי ונשות תרבות על התמודדותם עם משבר הקורונה הנוכחי, ברטרוספקטיבה של משברים קודמים שחוו בחייהם.

פספסתם את הלייב? הנה הוא פה:

המוזיקאית רותם אור בראיון לייב! כתבו לנו שאלות בתגובות ✨????

פורסם על ידי ‏טיים אאוט תל אביב ∙ Time Out Tel Aviv‏ ב- יום רביעי, 15 באפריל 2020

 

והנה השיר החדש של Totemo:

Totemo – A Long Night (Official Video)

I wrote this song after watching 2015's "Maggie". Not your average zombie movie.This song has a soundtrack feel to it, and not for nothing – it was (obviously) heavily inspired by the movie. I haven't produced anything new in the past 6 months, gathering myself after some heartache. This song reminded me that I can pick myself up, that change is imminent. That there is comfort in creating and sharing, something I see more and more all around me, especially now.These are crazy times to be alive. It could also be amazing. Everything's so weird.. I think I can understand weird. The world feels like a reflective surface to the works of our insides – everybody can see and experience – that we grow and evolve from difficulty and constraints. So this is my way to send love back out there. I hope you're weathering this storm.Directed and Edited by Neta ShenitzerFilmed used: The Boy who Wanted to FlyCast: Or Oren, Ohad Knoller, Myrav Osofsky, Reut CohenDirector of Photography: Oded AshkenaziColor grading: Peleg Levi More participants: Sahar Vizel, Ofir Halali, Giora Shenitzer, Karina Stepanski, Lia Frand, Ofek Gilboa, Ella Shavit, Ira Bar, Yaara Misholi, Dafna Friedman

פורסם על ידי ‏‎Totemo‎‏ ב- יום רביעי, 1 באפריל 2020