Onyx: ווקי טוקי חכם בסגנון "מסע בין כוכבים"

מכשיר ווקי טוקי חדש המתממשק עם הסמארטפון ירגש את מעריצי "מסע בין כוכבים" בגלל הדמיון שלו למשדר בסדרת הקאלט

סטאר טרק. צילום מסך
סטאר טרק. צילום מסך
6 בנובמבר 2014

"סטאר טרק", אחת מסדרות המדע הבדיוני המצליחות בהיסטוריה, כבר זכתה למעמד של קאלט וגיבשה קהילה גדולה של מעריצים שרופים שנקראים טראקיז (trekkies). אותם טראקיז נוהגים להתלבש כמו כוכבי הסדרה בהזדמנויות שונות: כנס קומיקס, הקרנת סרט ועוד. מוצר חדש בשם Onyx, ווקי טוקי בסגנון "סטאר טרק", יעיף אותם לחלל.

ה-Onyx הוא למעשה מכשיר קטן ועגול שניתן לתלות על החזה, ועל ידי לחיצה עליו אפשר לדבר עם אנשים אחרים. זה אמנם נשמע כמו ווקי טוקי רגיל, אך מה שמייחד אותו היא האפשרות להתממשק עם הסמארטפון, ודרך אפליקציה ייעודית תוכלו להגדיר בו קבוצות ספציפיות של אנשים איתם אפשר לתקשר בקלות על ידי לחיצה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לקבל מידע על מיקום חברי הקבוצה על גבי מפה.

ה-Onyx יכול להיות פתרון לא רע לאירועים מלאי אנשים בהם לפעמים קשה למצוא אחד את השני, אך הם כנראה ישמשו בעיקר טראקיז בכנסי קומיקס ברחבי העולם. אם אתם מעוניינים לרכוש מכשיר Onyx לעצמכם, ניתן להזמין אחד מהאתר במחיר של 100 דולר ליחידה (צמד ווקי טוקי יעלו לכם 195 דולר). הבעיה היחידה היא שכרגע החברה מקבלת הזמנות רק לארה"ב. אולם אם אין לכם קרוב משפחה או חבר בארה"ב ועדיין בא לכם להזמין, אפשר להשתמש באתר שמספק לכם כתובת זמנית בארה"ב ומאפשר לכם לשלוח את המוצר לארץ, כגון usa.buy2.co.il.