ריח של חדש: רחרחנו 11 בשמים חדשים כדי שאתם לא תצטרכו

הם יפים, מפתים ומבטיחים להפוך את החיים שלנו לפחות מסריחים. רחרחנו את הבשמים שהתמקמו החודש על המדפים וחזרנו מסוחררים

Narciso RodriguezL’Absolu

דבר היצרן: "עמוק יותר, מפתה יותר, מיועד לאישה המסתורית ומלאת התשוקה המסמלת נשיות על זמנית. היא קיימת מעבר לזמן, יפה יותר מהיופי ומותירה אחריה שובל של ניחוח נצחי ומסתורי שנועד רק לה".

דבר הנסיינית: מה זו נשיות על זמנית, אדון רודריגז? זו שעומלת על פאי תפוחים אורגני, זו שיוצאת למשרד עם שחר אך לא שוכחת לעשות לבעלה נעימי עם רדת ליל או זו שחוגגת את עצמה לדעת עם סקס, סמים ומאהבים אפרו אמריקאים? בכל מקרה אנחנו סולחות לך, נרסיסו, על שניסית לתחום אותנו לקלישאה נצחית. הבושם החדש שלך – גרסה עדכנית לניחוח המוכר עם תווי הפצ'ולי, הענבר והיסמין הארוזים בבקבוק מלבני שקוף הטבוע מבפנים בבורגונדי עמוק – הוא בעצמו קלאסיקה שניצחה את הזמן. בלי התחנפויות, בלי עטיפה מוגזמת ובלי משחקים.

בקיצור: כמו שאנחנו אוהבות, כמו שמגיע לנו.

535 ש"ח ל־50 מ"ל, 705 ש"ח ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם

Narciso Rodriguez – L’Absolu
Narciso Rodriguez – L’Absolu

Estee LauderModern Muse Le Rouge

דבר היצרן: "בושם בהשראת הצד הפרובוקטיבי והזוהר יותר של המוזה המודרנית – אישה סקסית וחדורת ביטחון שאי אפשר להתעלם מנוכחותה. הכל מתחיל ונגמר בצבע המזוהה עמה, אדום, התגלמות הסגנון שלה, אופייה והשפעתה רבת העוצמה והבלתי מעורערת".

דבר הנסיינית: אסתי, תוכלי לתרגם? כי חשבנו שהצבע שהכי מזוהה עמנו הוא שחור. ובכל זאת, נשמתנו הגותית צווחה ברחבי המערכת עת ההשפרצה של הגרסה המחודשת, שגם עם קודמתה פיתחנו סיפור אהבה סוער. הפיתוח החדש – עם תווים של וניל, מגנוליה, יסמין ופצ'ולי – הוא לא פחות מנפלא, מחרמן אך גם לא כבד מדי.

בקיצור: מתאים לפגישות הבוקר שלך, אך גם לדייט עם המאהב הסודי שלך, או הרשמי. אנחנו הנשים רבות העוצמה לא שופטות אותך.

249 ש"ח ל־100 מ"ל, 399 ל־100 מ"ל. להשיג ברשת אפריל, המשביר לצרכן ורשתות הפארם

Estee Lauder – Modern Muse Le Rouge
Estee Lauder – Modern Muse Le Rouge

CarvenL’Absolu

דבר היצרן: "מנדרינה ירוקה ויקינטון מתפתחים יחד לתמצית ילנג ילנג, וממשיכים יחד כזר פרחים חושני לתענוג של יסמין אבסולוטי. לחגיגה מצטרפות טוברוזה ואיריס המבטאות תשוקה מעודנת. הבקבוק לבן כפורצלן ומעוטר בזהב".

דבר הנסיינית: נפתח במחמאה, למה לבאס?! הבקבוק של L’Absolu אכן לבן, מעודן, פורצלני ומעוטר בזהב. במילים אחרות, מרשים אם את ליידי בת 70 פלוס משיכון צמרת/הרובע השביעי בפריז/בית גיל הזהב סניף מיאמי. לגבי הניחוח – בושם זקן שכזה לא הסנפנו כבר שנים.

בקיצור: מעניין את הסבתא.

250־450 ש"ח. להשיג בלעדית ברשת אפריל

Estee Lauder – Modern Muse Le Rouge
Estee Lauder – Modern Muse Le Rouge

Marc JacobsDaisy Dream Forever

דבר היצרן: "בכוונה להמשיך לרגש ולממש פנטזיות, נכתב הפרק החדש בסדרת הבשמים הפיוטית של מארק ג'ייקובס. בושם חדש, מורגש, בשרני ועצמתי יותר, המהווה השלמה מזוככת לרפרטואר הממכר. הרפתקה מתפרצת של ניחוחות חזקים ועוצמתיים המתארים התנגשות הרמונית".

דבר הנסיינית: נשימתנו נעתקה מהקומוניקט. במעט הכוחות שהצלחנו לגייס, תוך הכנה נפשית לחוויה מרטיטה של פעם בחיים, פתחנו את האריזה, המהמנו בשביעות רצון נוכח הבקבוק החמוד והכחלחל והשפרצנו בחדווה בשביל לגלות שדייזי המוכר והטוב, המתקתק והנעים, שמשתלב בסבבה באווירת יום או באווירת ערב, מתאים יותר לקיץ אך גם נחמד בחורף.

בקיצור: בושם סביר? לגמרי. הרפתקה עוצמתית? לא כזה.
495 ש"ח ל־50 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת המשביר לצרכן

Marc Jacobs – Daisy Dream Forever
Marc Jacobs – Daisy Dream Forever

LancomeLa Vie Est Belle Intense

דבר היצרן: "פרק חדש וזוהר בסיפורו של האושר, בגרסה מיוחדת של הבושם הנמכר בישראל. הפעם, בנוסף לאיריס הענוג, הטהור והמעודן, לתפוז ולאגס וליסמין, שני מרכיבים מרכזיים נוספים: אגוז לוז מובחר וטוברוזה מעורר סקרנות".

דבר הנסיינית: מהו טוברוזה? מה ריחו? האם הוספתו אכן קריטית, מהפנטת ומצדיקה מהדורה חדשה ואינטנסיבית של הבושם? ובכן, כל מעריצות לנקום האדוקות יכולות להמשיך לישון בשקט – שום דבר ממה שהכרתן ואהבתן כל כך בבושם הפופולרי לא אבד. לעומת זאת, תוספת אגוזי הלוז והטוברוזה (מקורו בדרום אמריקה. פרחיו לבנים צחורים. החל מהמאה ה־17 מגודל במשתלות העיר גראס, אגב), מורגשת אולי באפם של המקצוענים. האף הפרטי שלנו, המתורגל ברחרוח סקאלה רחבה של ניחוחות – מסחוג ועד תמציות ורדים בולגריים – לא חש בשום הבדל.

בקיצור: כמו הג'ינס הכי אהוב בארון.

737 ש"ח ל־75 מ"ל. בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הפארם ובפרפומריות מובחרות

Lancome – La Vie Est Belle Intense
Lancome – La Vie Est Belle Intense

TousNeon Candy

דבר היצרן: "תוסס, מרענן, עסיסי וזורח. הוא חי את החיים על פי הצבע, הוא נשיקה מחשמלת, הוא ניצוץ אנרגיה של נערה נלהבת ואופטימית, הוא מעורר, החל מהתו הראשון של פטל וגלידת לימון, כמו ממתק מענג".

דבר הנסיינית: לזכותו של הבושם אפשר בהחלט לזקוף את האמת בפרסום – הבקבוק ילדותי, ורדרד וחלקלק (למי שזקוקה להוכחה חותכת – הדובי המשמש כפקק לא מותיר מקום לספקות באשר לקהל היעד). הניחוח המתקתק מזכיר גלידריה כיפית, ואם את בת טיפש עשרה אופטימית ועולצת שעדיין בטוחה שהחיים דבש – זה הבושם בשבילך.

בקיצור: מתנה פגז לאחיינית בחטיבה.

219 ש"ח ל־90 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

Tous – Neon Candy
Tous – Neon Candy


גברים

BossThe Scent

דבר היצרן: "לגבר של בוס נוכחות המספקת פיתוי בדרכו הייחודית. הוא יודע שלחישה יכולה להיות חזקה יותר מצעקה. משחק הפיתוי כפי שהוא משחק אותו הוא איטי, תשוקתי ומלוטש. חוויה שיש להתענג עליה ולחזור אליה פעם אחר פעם. הבושם החדש מוקיר את אישיותו, ולא את הישגיו המקצועיים. זה ניכר בדרך בה הוא נושא את עצמו, חיתוך החליפה שלו והכריזמה רבת הביטחון שלו".

דבר הנסיין: עם ניחוח דומיננטי של רום (שׁאמור להתערבב בפסיפלורה, ג'ינג'ר ולבנדר), הבושם של בוס לוקח את השליטה ונכנס לפניכם לחדר, מברך את הנוכחים ונשאר שם הרבה אחרי שאתם הלכתם. שלא כמו רבים אחרים, הוא נשאר ולא מרפה.

בקיצור: הבושם אשכרה מנסה – וסליחה על משחק המילים – להראות מי הבוס.

540 ש"ח ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק המובחרות

Boss – The Scent
Boss – The Scent

Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo

דבר היצרן: "שיר הלל לרעננות מינרלית המסמלת את המיזוג בין ים לסלע. תווים עוטפים ואקורדים ימיים המתמזגים עם הזוהר העמוק, שובה הלב של קטורת עשירה, מפתה ומעוררת השראה. מאחד את הבלתי אפשרי: הרמוניה בתוך ניגוד שבין פשטות החומר ומורכבות הקומפוזיציה, בין רעננות ואטימות, בין הסלע הכהה ביותר והכחול הצלול ביותר של מי הים".

דבר הנסיין: הגרסה המשודרגת לבושם הקלאסי מבית ארמאני שיחגוג בקרוב 20 שנה לא מפספסת – ריח הדרים גברי ומרענן שמשתקע על העור ומשאיר ניחוח דומיננטי אך לא שתלטני.

בקיצור: תוספת נאה וריחנית למדף הבשמים.

580 ש"ח ל־75 מ"ל, 750 ש"ח ל־125 מ"ל. להשיג בסופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, אפריל ופרפומריות מובחרות

Giorgio Armani – Acqua di Gio Profumo 
Giorgio Armani – Acqua di Gio Profumo 

VIP – Mercedes-Benz

דבר היצרן: "תווים עליונים של אשכוליות נמהלים במתקתקות של דומדמניות שחורות. האלגנטיות הגברית מתווספת לניחוח באמצעות התווים האמצעים של עלי קיסו, שרף ועץ אורז ותווים מעודנים של שעועית טונקה, אמבר ועץ אלגום. במרצדס לא עוצרים. אחרי שכבש במהירות שיא ובהצלחה מסחררת את הגבר הבינלאומי, מותג היוקרה מרצדס־בנץ משיק דגם חדש ונחשק בניחוח ממכר לגבר האורבני, הספורטיבי והצעיר, שנמצא תמיד במקום הנכון".

דבר הנסיין: ניחוחות השרף והאשכוליות אכן מתמזגים בטבעיות לריח אלגנטי ונעים. אלוהים יודע בשביל מה הייתם צריכים לדחוף לכאן שעועית.

בקיצור: אלה מאיתנו שלא נוהגים במרצדס יוכלו לדמיין שזה הריח שלה מבפנים.

435 ש"ח ל־100 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן וברשתות הפארם

 

VIP – Mercedes-Benz
VIP – Mercedes-Benz

A*Men Pure Malt – Thierry Mugler

דבר היצרן: "מפגש בין שני עולמות של יוקרה – פרפומריה עילית ומשקאות חריפים איכותיים. הבושם נוצר כדי להעצים את מושא הגבריות, דרך ניחוח המתרחב ומתמלא באצילות נדירה, בדיוק כמו משקה איכותי".

דבר הנסיין: מה? אתם בטוחים שלא שתיתם את תוכן הבקבוק לפני שישבתם לכתוב את זה? בושם בניחוח פירותי ועצי שנוצר בהשראת האהבה לוויסקי – כך שבדומה למשקה, תמצית הניחוחות זכתה להתיישן בחביות מעץ אלון קלוי.

בקיצור: לשימוש חיצוני בלבד.

380 ש"ח ל־100 מ"ל. להשיג בסופר פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות

A*Men Pure Malt – Thierry Mugler
A*Men Pure Malt – Thierry Mugler

 

Gentlemen Only Intense – Givenchy

דבר היצרן: "אנו רואים אותם הולכים, לבושים ללא רבב למרות השעה המאוחרת, מבטם מפתה באופן טבעי, דיסקרטיים, חברים במועדון חברים סודי. החושניות היא העור השני שלהם. הם ממגנטים נשים בפשטות שלהם. גברים רוצים להיות כמוהם. הבושם שלהם מסגיר אותם. מעודן ומקסים, הוא מעיד על האלגנטיות שלהם והקסם הטבעי. ניחוח חושני, הוא האינטנסיביות בהתגלמותה. זוהי הגרסה האינטנסיבית של הג'נטלמן".

דבר הנסיין: שם הבושם הזה מבטיח שני דברים ומקיים אחד מהם. לג'נטלמנים בלבד – זה נכון. אינטנסיבי – קצת פחות. דווקא טוב שכך, כי שילוב הניחוחות העצי והענברי הוא אלגנטי, מעודן ובדיוק במידה הנכונה.

בקיצור: יותר מזה היה מותיר שובל ריח, שהורג את הכיף.

450 ל־150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם

Gentlemen Only Intense – Givenchy
Gentlemen Only Intense – Givenchy