קורונה רייב: סצינת ה-EDM הישראלית מתגייסת למען בית השנטי

סקאזי, סהר זי ומיטב הדי.ג'ייאים בסצנה ינגנו לייב מחוות רונית בערב התרמה מיוחד למען בית השאנטי. הכניסה חינם, אבל תכינו את הארנקים באמאש'כם

סקאזי (צילום: אלון שפרנסקי)
סקאזי (צילום: אלון שפרנסקי)

מסיבות פייסבוק לייב זה כל כך אפריל 2020, אבל הנה בכל זאת הן עדיין מתרחשות ואין לנו משהו טוב יותר (כי על המסיבות המחתרתיות בעיר אסור לנו לספר). הערב (שני) יתקיים רייב אונליין ייחודי בשידור חי מחוות רונית, וגם אם נמאס לכם לרקוד וירטואלית, הפעם זה למען מטרה טובה.

עמותת בית השנטי יחד עם סוכנות הדי.ג'ייאים אליטה מזמינות אתכם להיכנס חינם (לינק יפורסם בעמוד האירוע בפייסבוק) ולתרום לעמותה כרצונכם (הלינק לתרומות כבר כאן). בין התקליטנים שיופיעו אפשר למצוא את השמות הגדולים של סצנת ה-EDM הישראלית, מסקאזי וסהר זי עד JetFire ודורי גולד.

"אמנם אנחנו חוגגים את ההקלות", נכתב בדף האירוע, "אבל יש ילדים שמשבר הקורונה ילווה אותם חודשים קדימה! החלטנו להרים את הכפפה לטובת העמותה המדהימה הזאת שעוסקת בהשבת נוער בורח וחסר קורת גג למסלול חיים אופטימלי על ידי יצירת סביבה תומכת ומכוונת. העמותה עובדת עם ילדים בסכנת חיים שחוו מצבי קיצון של אלימות, פגיעות מיניות, סבל, כאב ובמיוחד נטישה מההורים. מחכים לראות אתכם תורמים ורוקדים איתנו".