"ריפלי'ז תאמינו או לא!" חוזרת: 6 קטעים מצלקים במיוחד

תאמינו או לא, הצלחנו להימנע מהכותרת המטופשת. הסדרה, שעלתה לראשונה לפני כ-70 שנה, חוזרת במתכונת מעודכנת בתקווה לסמר את שערות השחי של כולנו. האם עדיין יש לה מה שדרוש כדי לזעזע אותנו?

אשת הערפד, "תאמינו או לא"
אשת הערפד, "תאמינו או לא"

אם נולדתם לפני 1995, כנראה שגם אתם עוד נזכרים מדי פעם בחלחלה בלשונות מפוצלות, שתלי סיליקון מתחת לקרקפת, אנשי חתול/לטאה/פרוקי רגליים, שיער צפוף במקומות שבהם הוא לא אמור להיות, אצבע מבצבצת מתוך ארובת העין – ובעיקר את הפרצוף המבוהל של עצמכם מול "ריפלי'ז תאמינו או לא!". ובכן, יש לנו חדשות מצמררות: היא חוזרת.

ערוץ Travel Channel האמריקאי הזמין עונה בת עשרה פרקים, שעה כל אחד, שתשודר בקיץ הקרוב. העונה תצטלם במחסן המפורסם באורלנדו, פלורידה, וכהרגלה תתעד סיפורים אנושיים שוזרי טחול מרחבי העולם. לתפקיד המנחה לוהק השחקן ברוס קמפבל ("מוות אכזרי", "סוכן מחוק" ועוד סרטים על מוות ורצחנות).

מי זה החמוד הזה שמסתכל עליי? מתוך "תאמינו או לא", 2015
מי זה החמוד הזה שמסתכל עליי? מתוך "תאמינו או לא", 2015

עוד כתבות שיעניינו אותך:
זאת הסדרה הכי מצחיקה בנטפליקס כרגע
גלו: מי מהפוליטיקאים הוא הטייפ הרומנטי שלכם?
הסרטון המביך של "האח הגדול VIP"

"!Ripley’s Believe It Or Not", מפעל חייו המשוגע של רוברט ריפלי – מאייר, יזם ואנתרופולוג אמריקאי, נוסד ב-1954. הדרך לעיתונים, לתכניות טלוויזיה, לחוברות קומיקס ולרדיו החלה בטיול מסביב לעולם שעשה ב-1928; שנתיים לאחר מכן זיהו אולפני וורנר את הפוטנציאל והפיקו סדרה של סרטים קצרים עם ריפלי והעובדות המשונות שאסף. הוא הנחה בעצמו את תכנית הטלוויזיה והיה אחד האנשים הפופולרים ביותר בארה"ב (כבודו של דין קיין במקומו מונח). היום כולל המפעל הזה רשת מוזיאונים של ריפלי ברחבי העולם וסדרת ספרים.

חיפוש ביוטיוב של פרקי "ריפליז" משנות הזוהר שלה בישראל, 2000־2003, מעלה תוצאות עגומות למדי (או מעודדות, תלוי איך מסתכלים על זה): רבים מסרטוני הזוועה עליהם גדלנו  אינם, ואת מקומם מחליפות גרסאות מעודנות יותר משנת 2015. יש להניח שעם ההתבססות הפוליטיקלי קורקט, נזנח השימוש בבעלי מוזרויות בשר ודם לטובת בובות ופסלים מייצגים, על מנת להתרחק מאווירת הקרקס האנושי המטרידה שאפיינה את הסרטונים הישנים. אף על פי כן, עדיין ניתן למצוא סרטונים שיזכירו לכם את טראומות העבר, וגם כמה חדשים שליקטנו עבור מי שמעוניין בחלחלה מעט יותר מעודנת.

האיש שאיבד את ידו בדרך טרגית במיוחד

האיש הגבוה בהיסטוריה, אשת הג׳ירפה ואשת הערפד

ראשים מכווצים שנראים כמו הסיוטים שלכם

פרומו לתכנית מ-2001 שמזקק את חוויית הצפייה

ועוד אחד

איש הלטאה מציג את עצמו בכניסה למוזיאון ריפלי

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד