נחרדנו מהשם החדש של הרכבת הקלה. ויש לנו שם חלופי

אחד המקלטים הבטוחים ביותר במדינה - סגור בשבת. תחנת אלנבי בקו האדום (צילום: אלעד אלפסה)
אחד המקלטים הבטוחים ביותר במדינה - סגור בשבת. תחנת אלנבי בקו האדום (צילום: אלעד אלפסה)

בנת"ע ממשיכים בקמפיין האינטנסיבי להראות לנו שהנה הרכבת הראשונה כבר יוצאת, ואלי מפאת ההזדרזות בחרו שם מפוקפק משהו. אבל אנחנו כאן כדי לסייע להם

כבר הספקנו להתרגל לקמפיין האינטנסיבי של חברת נת"ע שנועד להראות לנו שממש כל רגע הרכבת הקלה יוצאת מהתחנה. מה שנשכח ממנו הוא אין ספור הדחיות והאיחורים והיות גם תאריך היעד הבא, סוף 2022, תחת סימן שאלה כי כולנו יודעים היכן אנחנו נמצאים.

כעת עלינו להתמודד עם בחירת שמות מפוקפקת – השלב האחרון בקמפיין התקשורתי. אנא הכירו את ה"דנקל", כן זה השם שהחליטו בנת"ע לקרוא לפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן. הבנתם? הבנתם? שילוב של "דן", כלומר מהגוש ושל קל, כלומר מהרכבת הקלה. נאמר בעדינות שהיה ניתן לחשוב על שמות טובים יותר, ובפחות עדינות שהיה מומלץ להיוועץ בציבור כפי שנהוג במקרים כאלה.

בסיעור מוחות קצרצר כאן במערכת הבוקר חשבנו למשל על "רקד"ן", כי מי למען השם לא רוצה לעלות על הרקדן, לתפוס אותו, או להתלונן על כך שהרקדן המזוין איחר שוב. היינו יכולים גם לעורר אמפטיה בקרב מחנה פוליטי מסוים אם היו קוראים לפרויקט רקבי"ב, אבל נו – אתם כבר יודעים למה לא יקראו לו ככה. רעיון נוסף שעלה: "דיגידן", כי יש בזה דן, וזה מזכיר לנו רכיבה. וזה מתנגן יפה על הלשון. באמת, תנסו.

גם יש לכם רעיונות נוספים? הצעות עדיפות? כתבו לנו ולנת"ע. מי יודע, אולי יחליפו שם קופירייטר.