מוזמנים לארוחת חג? רעיונות למתנות שכיף לקבל

המעט שאנחנו יכולים לעשות כשאנחנו מוזמנים לארוחת חג הוא לתת מתנות לאנשים הקרובים אלינו. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות שיעשו לכם את החגים קלים

הרעיונות שיסדרו אתכם לחגים. צילום: שאטרסטוק
הרעיונות שיסדרו אתכם לחגים. צילום: שאטרסטוק
2 באוקטובר 2017

תוכן שיווקי | Yellow

תקופת החגים מביאה עמה הערכות שיא – סופו של הקיץ כבר כאן, תחילתה של שנת הלימודים מאלצת הסתגלות ללוח זמנים חדש, והפרט האחרון והחשוב – המשפחה שנפגוש בארוחות החג. אנחנו מגיעים לארוחות לבושים במיטב מחלצותינו, עוטים על עצמנו חיוך גדול ובעיקר רעבים. המעט שאנחנו יכולים לעשות הוא לתת מתנות לאנשים הקרובים אלינו – אחרי הכל, אנחנו מתארחים – ואם כבר בוחרים מתנות, צריך לדעת איך לעשות את זה. הנה כמה רעיונות שיהפכו את המשימה להרבה פחות קשה.

[tmwdfpad]

מכונת קפה

ישראלים אוהבים קפה ושותים הרבה מאוד קפה בחיי היום יום שלהם, ולכן איזו מתנה יכולה לשדרג את הבית של הקרובים אלינו יותר ממכונת קפה? כיום, ישנו מגוון לא מבוטל של מכונות בשוק, ולא תמיד חייבים לקנות את המכונה היקרה והמסובכת ביותר לתפעול. גם מכונת קפה פשוטה ואיכותית משדרגת את איכות החיים (ושגרת הבוקר) של האדם שלו אנחנו נותנים את המתנה.

מכונת קפה – רעיון מפנק. צילום: שאטרסטוק
מכונת קפה – רעיון מפנק. צילום: שאטרסטוק

אוזניות בלוטות'

רעיון מעולה למתנה עבור אדם קרוב, שמבלה זמן לא מבוטל ברכב ובעבודה, וחוסר הנוחות (והעניין החוקי, כמובן) של דיבור בטלפון בנסיעה או בכל מצב אחר מקשים עליו. אוזניות בלוטות' מתחברות באופן אלחוטי לטלפון, כפי שכולנו מכירים היטב, ומאפשרות לנו לדבר בטלפון, לשמוע את ההנחיות באפליקציית ווייז או לשמוע כל דבר אחר המגיע מהטלפון שלנו – מבלי שנצטרך להסיר את הידיים מההגה ומבלי שנצטרך לעבור על החוק. מדובר במתנה שמהווה השקעה משמעותית בנוחות של האנשים הקרובים אלינו – וכזו שרבים ינצלו היטב.

אזניות בלוטות' – בטיחותי ומקורי. צילום: שאטרסטוק
אזניות בלוטות' – בטיחותי ומקורי. צילום: שאטרסטוק

בושם

אנשים רבים אוהבים להתחיל את השנה החדשה עם תחושות חדשות וריחות חדשים. לכן, בושם יכול להיות מתנה מתחשבת ונעימה ביותר לחגים. בין אם מדובר בבני זוג, בקרובים או במארחים, רכישה של בושם איכותי, במיוחד אם אנחנו יודעים שמדובר בניחוח שהצד השני אוהב, היא רכישה שמוכיחה את עצמה כמתנה איכותית במיוחד.

פרחים

אם רוצים ללכת על האפשרויות הפשוטות ביותר, האפשרות הנכונה היא פרחים. אפשר להשקיע בזרים מושקעים ואיכותיים, בעציצים ו-ואזות חדשות לבית, או פשוט לשלוח לאנשים הקרובים אלינו זר בהזמנה שיגיע למפתן הבית שלהם ויבטיח להם חג שמח.

זר פרחים – ללכת על בטוח. צילום: שאטרסטוק
זר פרחים – ללכת על בטוח. צילום: שאטרסטוק

בחרתם את המתנה הנכונה והוצאתם חיוך מהמארחים שלכם? מעולה. אתם יכולים להירגע ולהתחיל ליהנות מהשנה החדשה.