רק על הקווים: מגרשי טניס עוצרי נשימה שאתם חייבים לשחק בהם

בגובה של 308 מטר, בתוך אחד מפלאי עולם, במקום שכוח אל או מול הרי האלפים. ליקטנו עבורכם את מגרשי הטניס שאתם חייבים לשחק בהם, לפחות פעם אחת בחיים. תתחילו להתאמן על חבטת כף היד שלכם

מגרש טניס בדובאי  צילום: GettyImages
מגרש טניס בדובאי צילום: GettyImages

מלון בורג' אל-ערב, דובאי

מלון בורג' אל-ערב לא זקוק לאטרקציות נוספות- מדובר באחד המלונות היוקרתיים והנחשבים בעולם, הבניין הרביעי בגודלו על כדור הארץ, ועלות הסוויטה המלכותית בו יכולה להגיע ל-28,000 דולר ללילה. ועדיין, מגרש הטניס שהוקם בו בשנת 2005 ונחנך במשחק ידידות בין אנדרה אגאסי ורוג'ר פדרר הוא פנטזיה לחובבי הספורט הלבן מכל העולם. מי לא רוצה לתת חבטת כף יד בגובה 308 מטרים מעל פני הים?.

מגרש טניס בדובאי צילום: GettyImages
מגרש טניס בדובאי צילום: GettyImages

[tmwdfpad]

bunabhainneada, סקוטלנד

החוויה של לשחק טניס במקום המוגדר כ"מגרש הטניס המבודד בעולם" נמצאת דווקא בהישג יד- אם רק תצליחו למצוא אותו אי שם בערבות סקוטלנד. את המגרש, הצופה לאוקיאנוס האטלנטי, מפעיל טניסאי העבר מייק בריגס שמציע גם שיעורים פרטיים במחירים יחסית אטרקטיביים. רק אל תבנו על הווייז שלכם כדאי למצוא את המקום.

צילום: Mike Pennington
צילום: Mike Pennington

[tmwdfpad] 

סטואו, ורמונט, ארצות הברית

10 מגרשי טניס, שישה פתוחים וארבעה מקורים, מחכים לכם באתר הטניס של Topnotch Resort and Spa. הקומפלקס כולו מדורג בעשירייה הראשונה של מתחמי הטניס בארה"ב ומופעל על ידי צוות מיומן שהוסמך על ידי איגוד הטניס האמריקאי. חוץ מטניס מציעים ב- Topnotch Resort and Spa שלל פעילויות ואטרקציות. לא לחינם הוא נחשב לאחד מאתרי הנופש היוקרתיים בארה"ב.

When was your last match? The courts are waiting. #TennisTuesday #TopnotchTennis Photo credit ?: @tennislegend

A photo posted by Topnotch Resort, Stowe VT (@topnotchresort) on

 Stanglwirt Hotel, גוינג, אוסטריה

הרי האלפים מזוהים בעיקר עם סקי אולם בבית המלון Stanglwirt מציעים בקיץ דווקא חוויה ייחודית לאוהבי טניס. בית המלון ממוקם בעיירה הפסטורלית גוינג, בין רכס ההרים של עמק ויילדר קייזר, לוקיישן שמבטיח אוויר צלול ונוף בלתי נתפס שקרוב לוודאי ישפר את יכולת ההגשה שלכם.

Hydro Majestic Hotel , קטומבה, אוסטרליה

לשחק טניס מול אחד מפלאי הטבע הגדולים של אוסטרליה. מגרש הטניס המרשים של בית המלון Hydro Majestic מציע למבקריו נוף עוצר נשימה של ההרים הכחולים וחווית משחק של פעם בחיים.

tennis-court-at-medlow-bath צילום: shutterstock
tennis-court-at-medlow-bath צילום: shutterstock

 

Mauna Kea Beach Hotel, הוואי

קומפלקס הטניס במלון מציע 11 מגרשים מקצועיים עם נוף המשקיף אל עבר מפרץ קנואה ומשבי רוח נעימים. מלבד שיעורים פרטיים בטניס- ליחידים ולקבוצות, מתקיימים במלון גם טורנירים עליהם תוכלו להתעדכן באתר המלון.

—————————————————————-
לחץ כאן ותהנה מקופון 20% הנחה ברכישת המהדורה המיוחדת של סטלה ארטואה