לא רק אוהל וסמים: מה אתם צריכים לקחת איתכם לפסטיבל מטאור?

הוצאתם 670 שקל על הכרטיס, התארגנתם על טרמפ לצפון וביקשתם ימי חופש מהעבודה. כל מה שנותר לכם לעשות לקראת הפסטיבל הבא עלינו לטובה הוא לעמוד בחדר עם התיק, ולשאול את עצמכם מה לעזאזל מכניסים לשם? בשביל זה אנחנו כאן

קמפינג (צילום: shutterstock)
קמפינג (צילום: shutterstock)
3 בספטמבר 2018

 

בייסיקס

ההורים שלכם ככל הנראה שמחו מאוד בסוף השבוע האחרון שאיכשהו הסכמתם לבוא לארוחת שבת. מה שהם לא ידעו זה שממש לא היה אכפת לכם מסלט הברוקולי החדש שהם הכינו, אלא משק השינה של האח הקטן שתקוע איפשהו בבוידעם. אז אחרי שאספתם אותו ופגשתם במקרה גם חבר מכיתה ט׳ שיש לו אוהל, אפשר להכריז על התחלה טובה לשבוע של ארגונים.

האלכוהול בפסטיבלים נוטה להיות יקר בצורה לא לגיטימית, וזה הזמן לשבור את קופת החיסכון בצורת ראשו של ראש ממשלה ולהביא איתכם 500 שקל, לפחות. שלושה ימים של פסטיבל, בחישוב גס של כ-200 שקל הוצאות ביום – זה סדר הגודל של מה שאתם צריכים להתכונן לו מנטלית. כמובן שאפשר גם בהרבה פחות, הכל תלוי בגישה שלכם.

>> כך תספיקו לכל ההופעות הכי שוות 
>> פסטיבל מטאור: כל השינויים, העדכונים והליין אפ המלא

אם אתם בקטע של לבשל, לחסוך כסף ולהרגיש לפרקים כמו סחים שבאו לנהר ירדן לקמפינג של סופ"ש שלא כולל שום הופעות גדולות מחו"ל, הנה כמה המלצות מאיתנו: גזייה, פק"ל קפה, פתיתים, פסטה, רוטב עגבניות, שמן, ביצים, מלח, פלפל, שום, גמבה, בצל, עגבניות, כלים חד"פ, סיר קטן, מחבת וסקוטצ' כדי לנקות אחריכם את הארוחה המאולתרת.

בגדים

הכינו איתכם בגדים לכל מזג אוויר. שורטס ונעלי ספורט (כן, לא הנעלים הכי פאנסי שלכם. אבל מקצוענים הולכים על נוחות) הם בגדר חובה לשעות היום, ואיזה ג׳קט ג׳ינס מהמם ופאנקיסטי לשעות הקרות של הערב הוא מה שיציל אתכם מהיפותרמיה. הביאו איתכם גם כובע מצחייה נאה, אולי גם כובע צמר שהזמנתם מאסוס ולא תהיו מודאגים יותר ממזג אוויר. אם אתם מועדים לשריפה, אל תשכחו להביא אתכם גם קרם הגנה. ומגבת! תביאו מגבת!

מעבר לזה, מומלץ להביא גם איזה כיסוי עיניים ואטמי אוזניים לשעות הקשות של הקמפינג. יכול להיות שיש מחר איזה אקט סופר חשוב שאתם רוצים לראות, אבל בני ה-18 באוהל הסמוך החליטו להיצמד לשמונה בקבוקי ארק ולהרוס לכם את הלילה.

היגיינה

יש מי שאוהב להתלכלך, אבל אנחנו מניחים שאתם לא. לכן, לפני כל דבר אחר שאתם שמים בתיק כלי הרחצה, קחו איתכם חבילת מגבונים. זה גם יעזור כשנייר הטואלט בשירותים הכימיים ייגמר, וגם ישמש כפינוק מציל חיים כשסתם תרצו להתרענן.

תביאו ערימה של דאודורנט, כי אחרי שני לילות של מקלחות חלקיות ביותר זאת הדרך לשמור (לפחות בפני עצמכם) על טיפל׳ה של צלם אנוש. מיותר לציין את מברשת השיניים והמשחה, אך חשוב לזכור להביא כפכפים בשביל המקלחות המגעילות (אם אתם בכלל הולכים להתקלח).

בלי נחס טפו, טפו, טפו, תכניסו קונדומים לתיק. מי לא אוהב לפנטז על מציאת בן זוג ללילה בזמן שהוא דלוק, תוך שהוא מתעלם מגבולות הגזרה של האוהל ומהחול שמוצא לעצמו דרך לכל נקב ונקב שאלוהים יצר בחכמה.

סמים

יש שתי גישות מרכזיות לעניין הסמים: האחת היא להתארגן בבית ולחשוב על דרכים מקוריות להסליק את הדברים דרך הבידוק הביטחוני; והשנייה היא לקחת הימור יחסית גדול ולהתארגן במקום.

אם החלטתם להתארגן און סייט, העצה החשובה ביותר היא להזמין באינטרנט ערכה לבדיקת סמים. אי אפשר לסמוך על הדילרים שמסתובבים בפסטיבל, אם בכלל יהיו כאלה, ועדיף בהרבה לבזבז חתיכה קטנה מהסם על ערכת בדיקה, מאשר לבזבז חתיכה גדולה מעצמכם בבית חולים.

שמרו על עצמכם; החום, האינטנסיביות והימים ללא שינה הם מבוא לסיטואציות לא נעימות למי שלא רגיל בצריכת סמים באופן כזה. שתו הרבה מים, אבל לא יותר מדי; אל תערבבו חומרים שאתם לא רגילים להשפעה המשולבת שלהם, הקפידו לאכול בננה פעם בכמה זמן ולקחת ויטמנים שעוזרים לכם במצבים כאלה.

*מערכת Time Out אינה מעודדת שימוש בסמים