יאללה שאטל: עיריית ת"א-יפו תסיע אתכם לשוק הכרמל

בפסח יהיה פה שמח. תחנת השאטל בשוק הכרמל (צילום באדיבות דוברות עיריית תל אביב-יפו)
בפסח יהיה פה שמח. תחנת השאטל בשוק הכרמל (צילום באדיבות דוברות עיריית תל אביב-יפו)

פסח לוהט בשוק הכרמל: העירייה תפעיל שאטל חינמי בין החניונים הגדולים במתחם התחנה ובמוזיאון האצ"ל ובין השוק הפופולרי שסובל ממצוקת חנייה קשה. השאטל יתחיל לפעול כבר מחר ויופעל מדי חמישי ושישי

30 במרץ 2022

כל הדרכים מובילות אל שוק הכרמל, ולאור הפופולריות הגואה שלו, ויחד איתה מצוקת החניה הגוברת באזור לקראת חג הפסח שנמצא בפתח, החליטו בעיריית תל אביב-יפו, בשיתוף פעולה עם ועד סוחרי שוק הכרמל, על הפעלת שירות הסעה לבאי השוק מחניוני האצ"ל ומתחם התחנה הלא-מאוד-רחוקים.

>> כל מה שצריך לדעת על השיפוץ בשוק הכרמל
>> אוהבים את שוק הכרמל? בואו לספר עליו לכל העולם בסקר טיים אאוט הבינלאומי

השאטל החינמי של שוק הכרמל יחל לפעול מחר (חמישי) ויפעל בימים חמישי ושישי משעות הבוקר ועד אחר הצהריים כמענה למבקרי השוק אשר מגיעים לקניות ברכבם. איך זה יעבוד? מגיעים עם הרכב לחניון האצ"ל או לחניון מתחם התחנה ומשאירים אותו שם בעלות של שישה שקלים ליום. משם לוקחים שאטל בחינם שמוביל היישר לפתחו של השוק ברחוב כרמלית.

שוק הכרמל המחודש (הדמיה מתוך עמוד הפייסבוק של רון חולדאי)
שוק הכרמל המחודש (הדמיה מתוך עמוד הפייסבוק של רון חולדאי)

השאטל יפעל בתדירות של כל 10 דקות (חמישי 18:00-9:00, שישי 16:00-09:00) ולמשתמשי השאטל תחולק מדבקה לצורך מימוש ההנחה בחניון. מחיר החניון הוא אחיד לתושבי העיר ולתושבי חוץ. בעירייה מדגישים כי הם רואים חשיבות בפיתוח השוק כשוק תוסס, עובד ונגיש למבקריו, ומשקיעים מחשבה מרובה בתכנון השיפוץ הקרוב בשוק ובביצועו בשלבים תוך שיתוף ושקיפות מלאה כלפי הסוחרים והוועד, תוך הסדרת זכויותיהם ושמירה על פרנסתם.