שאנגרי-לה-לה-לאב: מסיבה שהיא הופעה, הופעה שהיא מסיבה

גארדן סיטי מובמנט. צילום: יח"צ
גארדן סיטי מובמנט. צילום: יח"צ

הקשר המתהדק בין הופעות למסיבות יגיע בחמישי הזה לשיא עם ליין חדש שיושק בגגרין בהופעה של גארדן סיטי מובמנט המעולים. ההשראה היא מחו"ל, האמנים והדיג'יים הם מפה - והרווח הוא כולו שלכם

28 ביוני 2021

באחרונה נראה שהקשר בין הופעות למסיבות מתהדק יותר מבעבר. בחמישי הקרוב נקבל הוכחה נוספת לכך עם בואו לעולם של ליין חדש בשם "שאנגרי לאב" שהולך לפקוד את מחוזות הגגרין. לצד דיג'יים מעולים ושלוש רחבות מגוונות יופיע אחד ההרכבים החמים בעיר: גארדן סיטי מובמנט, שמגיע לאחר הופעת סולד אאוט בבארבי לא מזמן.

מאחורי הליין החדש ניצבים אופיר טוקר, אליעזר פרץ ואוסי (אוסקה), שחשבו על הרעיון לשלב הופעה ומסיבה במעין מפלצת דו-ראשית זמן רב. "אני מסתכל על דור הבליינים עכשיו והוא שונה מפעם, הוא מלא בטעמים וכל המחיצות בין הז׳אנרים נעלמות לחלוטין. אני רואה ילדים בני 22 שאוהבים רוקנרול ואינדי וטכנו והאוס ודיסקו, אין להם דעות קדומות והם באים לרקוד", מסביר טוקר.

"חבורה של ילדים מגניבים בפאי שלובשים שחור ומלאים בפירסינגים, שפעם היו נראים לנו פאנק והכי הארד קור, אז היום הם שומעים טראוויס סקוט ומתגרזנים והחלוקה הזו שהייתה פעם התפיידה. זה מאפשר לי בתור מפיק לשחרר מהמוסכמות ולפתוח את המניפה הרבה יותר ולאפשר לקהל הבליינים חוויה על חושית שמבוססת על תוכן שיוצר אופוריה חדשה".

זו לא פעם ראשונה שהשניים מאחדים כוחות ועובדים על ניסוי שכזה. בעבר, הם הרימו אבטיפוס של הופעה שנגמרה במסיבה. הליין הנוכחי נולד מתוך רצון ליצור משהו גדול יותר, גדול מאיתנו, מתל אביב ומסגנון ספציפי. את הרעיון הם קיבלו מפסטיבלים מחו״ל, דוגמת "All tomorrow’s parties" – פסטיבל שבו בחרו אמן שהמארגנים סגדו לו (איגי פופ, סוניק-יות׳ ועוד) ונתנו לו "צ׳ק פתוח" לאצור את הלילה ולבנות את הליינאפ – וזה היה הלב והנשמה של הפסטיבל.

"זאת ההשראה שלי", מספר טוקר, ״אנחנו משחזרים את הקונספט הזה בשאנגרי לאב ומביאים הפעם את גארדן סיטי מובמנט שלקחו חלק מובהק בהפקה ובאוצרות הלילה הזה, ואנחנו רוצים לקחת את זה הכי רחוק ואפילו בהמשך לצאת מגבולות העיר, ומהארץ".

גארדן מגיעים לשאנגרי-לאב אחרי סולד אאוט בבארבי לא מזמן, והם "שמחים מאוד לקחת חלק בערב המיוחד הזה לצד שמות של חברים ואנשים מוכשרים מאוד. הרעיון של שילוב ההופעה כחלק מהמסיבה הוא משהו שמרגיש לנו טבעי וחסר בארץ כי לרוב באמת קיימת פה הפרדה בין מסיבות להופעות".

בעיצומו של הערב יתנו הגארדן סיטי מובמנט סט של כשעה על הבמה המרכזית במועדון המחודש. צפו לבלדות שיגרמו לכם להדליק מצית ולהתנועע מצד לצד ואז לשירים שיעיפו אותנו, מה שצפוי לחבר את הקסם הזה לכדי מסיבה של ממש. בנוסף צפו לשורה זוהרת של דיג'ייז: אסף שמואל, אבו דיסקו, אורון קיי, ג׳ניה טרסול, תאי רונה, קולקטיב דיוואן ועוד.
שאנגרי לאב מארחים את גארדן סיטי מובמנט, חמישי ה-1.7, גגרין (קיבוץ גלויות 13). לפרטים נוספים וכאן להזמנת כרטיסים