שבוע האופנה של תל אביב נדחה לחודש מרץ

קשה להיות פאשניסטה: שבוע האופנה של תל אביב נדחה לחודש מרץ, זאת לאחר שפורסם כי יתקיים בינואר. מהפקת האירוע יצאה הודעה לקונית שמאשימה את הדחייה ב"סיבות טכניות" ואף הוסיפו "אנא הבנתכם"

מוטי רייף. צילום: תמר קרוון
מוטי רייף. צילום: תמר קרוון

 

לאחר שכבר פורסם כי שבוע האופנה של תל אביב היה אמור להתקיים בתאריכים 29.1-1.2, מהפקת האירוע נמסר כי האירוע יידחה ויחל להתקיים בתאריך ה-12 במרץ. במייל ההודעה חסכו פרטים ולא הזכירו מה פשר הדחיה, כך שהסיבה היא "מסיבות טכניות", כך לשון ההודעה.

הכי כיף מועד ב'. מוטי רייף, מפיק האירוע. צילום: תמר קרוון
הכי כיף מועד ב'. מוטי רייף, מפיק האירוע. צילום: תמר קרוון

ברשימת המשתתפים של אירוע האופנה השאפתני בחסותם של חברת גינדי ושל ריבוע כחול נדל"ן, אפשר למצוא רזידנטים קבועים כגון גדעון אוברזון וקארן אוברזון, טובה'לה, שי שלום, גדי אלימלך, עידן לרוס, תמרה סלם, משכית, מעוז דהאן מהמותג נובוריש דוג. לצדם, ישתתפו לראשונה השנה מעצבים מובילים נוספים כמו ויוי בלאיש, גליה להב ודרור קונטנטו – המעצב שהלביש את מירי רגב על השטיח האדום בפסטיבל קאן, בצד שמות צעירים ומבטיחים כמו דני וינסטרה ממותג האופנה העולה Portay, מותג בגדי הילדים פלמינגו והתכשיטנית קרן וולף.

בנוסף, יתקיימו תצוגה וערב גאלה חגיגי לציון 60 שנות פעילות של מותג בגדי הים והחוף גוטקס, בצד תצוגת Upcoming Designers של מפעל הפיס, תצוגת סטודנטים ובוגרים של שנקר בשיתוף חברת New Balance וגם תצוגה מיוחדת בשיתוף דיסני במסגרת אירוע התרמה לעמותת רוח נשית.