הבועה

בוטלה השביתה בעיריית תל אביב וברשויות המקומיות בארץ

מרכז השלטון המקומי הודיע כי הממשלה נענתה לכלל הדרישות, כולל תוספת של מיליוני שקלים לבינוי מוסדות חינוך והגדלת תקציבים ל-190 רשויות

מסרונים נגד עיקולים. עיריית תל אביב-יפו (צילום: Shutterstock)
מסרונים נגד עיקולים. עיריית תל אביב-יפו (צילום: Shutterstock)
6 בנובמבר 2019

חצי יממה לפני תחילת השביתה המתוכננת ברשויות המקומיות, הודיע היום (רביעי) מרכז השלטון המקומי על ביטולה, לאור הסכמות בין הממשלה לדרישות השלטון המקומי. לאור זאת, השבתת השירותים שעליהם הודיעה עיריית תל אביב-יפו מתבטלת.

בהודעה שפרסם מרכז השלטון המקומי נמסר כי הושגו הסכמות מול משרדי הממשלה על כלל התקציבים הנדרשים לשירותי החינוך, הרווחה, בניית מוסדות חינוך, מענקי סיוע לרשויות מוחלשות ועוד. על פי השלטון המקומי, נענו כלל הדרישות שכללו תוספת של מיליוני שקלים לבינוי מוסדות חינוך, הגדלת תקציבים ל-190 רשויות, מתן תקצוב לתכנית מיגון הצפון, סבסוד התכנית חוג לכל ילד ביישובי הצפון וגיבוש תכנית חומש לסיוע למגזר הערבי, הדרוזי והבדואי.

מוקדם יותר היום הודיעה עיריית תל אביב-יפו כי היא תשבית מחר את כל השירותים העירוניים, כולל קבלת קהל, מענה טלפוני בכל מוקדי השירות העירוניים, שירותי פינוי אשפה, שירותי אגף הפיקוח, גני הילדים, הסעות בחינוך הרגיל ושירותי עזר במערכות החינוך. כעת, כאמור, נודע כי השביתה בוטלה.