שבת אחים: חנות הפופ אפ עם הערך המוסף

חנות פופ אפ של האחים מוסלין נפתחת היום (ראשון) בתדר, הזדמנות לחוות אירוע מכירה עם ערך מוסף

7 בספטמבר 2014

כולם עושים פופ אפ בימים אלה, אך האחים מוסלין עושים פופ אפ יותר טוב מכולם. המותג שמאחוריו עומדים תמר לוין ויען לוי ידוע בדרך הפעולה הרדיקלית שלו, שמתבטאת לא רק בבגדים עצמם ובדרך התיעוד שלהם אלא גם באופן השיווק והמכירה, עם ויתור על חנות רשמית לטובת ערבי סטודיו פתוחים ושמחים, מסיבות אופנה ומיצבי אמנות שבהם המעצבים משלבים את הבגדים שלהם.

6-(Large))_p

הם יודעים להוסיף לאירועי המכירה הללו ערך מוסף, דבר שהרבה מארגני אירועים שואפים להציע, אך אצל האחים מוסלין הוא מרגיש לא כפוי, להבדיל מהמקרים המקבילים. החנות הזמנית החדשה שלהם תפתח החל מיום ראשון (היום) לארבעה ימים בלבד בתדר, תחת הכותרת "חנות בגדים ומעבדה". מדוע מעבדה? משום שבכוונת המוסלינים לערוך ניסויים בלייב בקולקציות עבר שלהם לצד מכירת קולקציית הקיץ שלהם, שעוצבה בעצמה בהשראת ארכיאולוגיה.

"הפריטים הישנים ייחתכו, יושפרץ עליהם צבע, הם יודפסו וייוצרו בעבודת יד, לחלקם יתווספו פרנזים או ישמטו מהם שרוולים – הכל למען יצירת אובייקט חדש, ייחודי ומקורי", מבטיחים השניים. בזמן שהם יעבדו במרכז החנות, תוצע מסביב הקולקציה העכשווית בהנחות של עד 30 אחוזים, ברקע יוקרן שיתוף פעולה עם אמן האנימציה מתן ליפמן, והכל ישתלב באווירת ההאנג אאוט השמחה של התדר.

חנות בגדים ומעבדה – האחים מוסלין, 7־10 בספטמבר, בית רומנו, דרך יפו 9