המשכים יבואו: הסרטים שהוליווד בונה עליהם הקיץ

עוד סרטים של "שודדי הקאריביים" ו"הנוסע השמיני", קאמבק הזוי ל"משמר המפרץ" ופחות סרטי קומיקס משהייתם חושבים. אה כן, וגם סרט על אימוג'י. בהוליווד כבר תופרים ארנקים

שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר
שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר
3 במאי 2017

שומרי הגלקסיה 2

תאריך יציאה: 3.5

זה לא קיץ בלי כמה סרטים בסדרה הבלתי נגמרת של היקום הקולנועי של מארוול, והשנה הייבול נראה דווקא צבעוני וכיפי. "שומרי הגלקסיה" הראשון היה אופרת חלל מסוגננת עם דמויות טובות. נכון, היו לה חסכים רגילים של מארוול, למשל כוריאוגרפיית מכות מעיקה, ובכל זאת שומרי הגלקסיה היה הסרט הכי מרענן, מקורי וייחודי בתוך העולם הקולנועי החד גוני של מארוול. הבמאי ג׳יימס גאן חוזר כאן לסיבוב שני, והוא לא מעוניין להתרחק הרבה יותר מדי מהקאמפיות האינטרגלקטית של הסרט הראשון.

[tmwdfpad]

באמאשל'ך

תאריך יציאה: 11.5

הוליווד היא, כזכור, מכונה שחושבת שהיא משומנת. היא מכינה סרטים לשחרור בימים מיוחדים במהלך הקיץ, כמו למשל יום האם (האמריקאי) שבו תמיד יוצא סרט שאימהות ובנותיהן יוכלו לראות בגאווה יחד ולהרגיש חיבור רגשי חדש. השנה זה הסרט עם השם העברי המביך "באמשל׳ך" עם הציוות המדאיג של איימי שומר וגולדי הון (זה הגיוני שהן אם ובת כי הן שתיהן בלונדיניות). השתיים יוצאות לחופשה אקזוטית אף שהן שונות כל כך זו מזו, ואז קורה הנס שיחבר בין אם וביתה – הן נחטפות! הבמאי הוא ג׳ונתן לווין ("הלילה שלפני") והתסריטאית היא קייטי דיפולד ("מכסחות השדים", "מחלקת גנים ונוף"). יש סיכוי שהסרט יהיה מביך, אבל לפחות הוא לא יהיה מביך מהסוג של "גבר כותב על יחסי אם ובתה".

הנוסע השמיני: קובבנט

תאריך יציאה: 18.5

רידלי סקוט חוזר ל"הנוסע השמיני". הפעם מצטרף מייקל פסבינדר, השורד מ"פרומתאוס", לסרט שיחבר בין הפריקוול ההוא ל"נוסע השמיני" המקורי. העובדה שהוא מגיע עוד במאי מאותתת לרצון של האולפנים להפוך את הסרט לעוד מיני בלוקבאסטר יציב, שיאפשר לה להמשיך להתעלל במותג הישן. אפשר להתנחם בזה שסקוט הוא מהבמאים היחידים שיודעים להפוך את הקולנוע התלת ממדי לדבר באמת מעניין ומושך את העין.

שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר

תאריך יציאה: 25.5

ולעוד פרק בסדרה "המתים השטים": "שודדי הקאריביים" הוא מותג שדיסני לא מוכנים לוותר עליו לעולם. לפני 14 שנה "שודדי הקאריביים" היה סרט חמוד ומקורי עם הופעה מצוינת של ג׳וני דפ. עכשיו ג׳וני דפ חוזר להביך את עצמו אפילו יותר משהביך את עצמו בצהובונים בשנים האחרונות. אפילו קירה נייטלי, שלעומת כל שאר המשתתפים אשכרה יש לה קריירה, הסכימה לשוב, כי הסדרה הזאת עושה מלא כסף ולא משנה מה קורה על המסך.

וונדר וומן

תאריך יציאה: 1.6

גל גדות בסרט היחיד שבאמת מעניין ישראלים הקיץ! גדות היא ליהוק אדיר לתפקיד האמזונה האגדית, ויש סיכוי לא רע שדי.סי יצליחו לכפר על העולם הקולנועי האיום שהם יצרו עם הסרט הצבעוני הזה. יש גם סיכוי שלא. את הסרט ביימה פטי ג׳נקינס ("מונסטר") והיא הבמאית היחידה ברשימה כאן. לעומת זאת את הסיפור כתב זק סניידר ("300") אז בואו לא נרים את הציפיות יותר מדי.

רובוטריקים: האביר האחרון

תאריך יציאה: 22.6

עוד סרט בסדרת "רובוטריקים". מה אומרים? לא אומרים.

משמר המפרץ

תאריך יציאה: 29.6

ובקטגוריית "המותג המוזר של הקיץ" – הזוכה הוא ללא ספק הקאמבק של "משמר המפרץ". נכון, בלי דיוויד האסלהוף זה לא שווה כלום, אבל בין שאתם אוהבים את זה ובין שלא, זה יהיה כנראה אחד הלהיטים הכי גדולים של השנה. דווין "דה רוק" ג'ונסון יוכל להראות כמה שיותר משרירי החזה שלו אל מול זק אפרון, שמנסה להתקבל ליחידת המצילים הכי טובה בעולם. משימה קשה ומאתגרת מאוד שבמהלכה הם יהפכו ל… סוכנים חשאיים. בקיצור, מישהו פה קינא בהצלחה של הרימייק ל"21 ג'אמפ סטריט". סת' גורדון, שביים את "איך להיפטר מהבוס", ינסה להפוך את כל הדבר הזה לקומדיית אקשן קצבית שלוקחת את עצמה בקלילות, אבל הרבה מאוד צ'יפים מונחים פה על השולחן.

בייבי דרייבר

תאריך יציאה: 29.6

גבירותיי ורבותיי, יש לנו סרט מקורי הקיץ! אנחנו חוזרים: סרט מקורי! מוזר להתלהב מסרט מקורי, אבל זה המצב: כבר התרגלנו שהכל מותגים על גבי מותגים, ועם זאת נראה שהאולפנים ממש מאמינים בסרט החדש של אדגר רייט ("מת על המתים", "סקוט פילגרים") שהיא שילוב בין סרט מוזיקלי לסרט מכוניות, או גרסה שמחה וצבעונית של "מהיר ועצבני". אנסל אלגורט ("אשמת הכוכבים") הוא בייבי, נהג השודים הטוב בעולם שלא מתיישב מאחורי ההגה בלי מוזיקה באוזניות. גם קווין ספייסי וג'יימי פוקס בפנים, והטריילר מרמז על ממתק פופי טהור ועמוס אדרנלין. אדגר רייט יוצר תמיד סרטים מקוריים ושנונים שמתפוצצים על המסך. אם יהיה פחות ממרהיב – האכזבה תהיה קשה.

ספיידרמן: השיבה הביתה

תאריך יציאה: 6.7

זו כבר הפעם השלישית שסיפור המקור של ספיידרמן יסופר בקולנוע, אחרי שסוני הדיחו מהתפקיד את אנדרו גארפילד. הפעם הסדרה עוברת לאחריות של אולפני מארוול, כך שספיידרמן יצטרף סוף סוף ליקום הקולנועי של הנוקמים ושות'. אבל זה שרוברט דאוני ג'וניור נמצא כאן לא אומר שהסרט יהיה טוב – הטריילר נראה מקושקש והסיפור מרגיש חסר השראה.

דנקרק

תאריך יציאה: 20.7

דנקרק לא עונה על המושגים הרגילים של "סרט קיץ", אבל בכל זאת מדובר בסרט החדש של כריסטופר נולן, כך שהאולפנים מקווים שהקהל ינהור אליו בהמוניו. גם אם הנושא של הסרט (מלחמת העולם השנייה) לא נראה מתאים לעונה, נולן הוא מישהו שאולפני האחים וורנר מוכנים לשפוך עליו הרבה כסף כדי שיעשה מה שהוא רק רוצה, ונראה שהוא עושה מה שהוא רוצה – מצלם סרט מלחמה עתיר תקציב במצלמת איימקס יקרה וכמעט בלתי אפשרית לעבודה. מעט מאוד ידוע על הסרט עצמו וטריילר אמיתי שחושף משהו מהעלילה טרם ראינו, אבל כל פריים נראה אפי – כרגיל אצל נולן.

סרט האימוג'י

טרם נקבע תאריך יציאה

זהו סרט על אימוג'י. מה עוד צריך לדעת? אנה פריס וטי ג'יי מילר ("עמק הסיליקון") משחקים אימוג'ים. סר פטריק סטוארט מבזה את תואר האצולה שלו ומשחק את האימוג'י של הקקי המחייך. הטריילר לא מגלה יותר מדי, חוץ מזה שיש בו אימוג׳ים שמגלמים את הרגשות שלהם, בקיצור – גנבה חסרת בושה מ"הקול בראש". חוץ מזה, הסרט יהיה בתלת ממד, מה שפותח אפשרות לבדיחה שבה הקקי המחייך נזרק לכיוון הקהל.