זה נדיר, אבל מצאנו חמישה מקומות שמוכרים שווארמה בפחות מ-40 ש"ח

באלי שווארמה. צילום: מתוך עמוד הוולט של באלי שווארמה
באלי שווארמה. צילום: מתוך עמוד הוולט של באלי שווארמה

כשיוקר המחיה מגיע לאזורים כמו שווארמה באמת נשבר לנו הלב. אז חיפשנו בנרות ומצאנו חמישה מקומות בהם תוכלו לטרוף פיתה שווארמה בפחות מ-40 שקל. כן, המשפט הזה העציב גם אותנו. לפחות תשמחו לדעת שהדונר הטעים בכל העיר נמצא כאן

31 באוקטובר 2022

עזבו אותנו מפוליטיקה ותנו לנו לאכול. ורצוי בזול. כלומר, לא בזול ממש אבל יאללה, לפחות זה לא עוד מנת שווארמה ב-60 שקל. יצאנו לאסוף פיתות במחיר (יחסית) הגיוני, וחזרנו עם מעט מדי תוצאות על לאפה במחיר שפוי תמשיכו לחלום.

מוטפאק

במוסד האהוב תמצאו מנת דונר מפוארת (ויש האומרים, מנת הדונר הטובה ביותר בעיר) לפי מיטב המסורת התורכית. פיתה רכה ואוורירית, נתחי בשר כבש בשרניים ודקיקים כאחד, חומוס טרי, טחינה, ירקות, עשבי תיבול, ועמבה למביני עניין. חלום בפיתה, ובדיוק ברף המחיר של ההגיוני.
המחיר: 40 ש״ח בדיוק.
דרך שלמה 110

גיסנו

בשווארמה של גיסנו מבינים, עניין ויודעים ששווארמה הוא מוצר צריכה בסיסי. בשר כבש, בשר הודו או מיקס שלהם לנועזים, וכן פיתה מופלאה עם טחינה, חומוס ומגוון סלטים רענן ורחב.
המחיר: 39 ש״ח
המלך ג׳ורג׳ 1

גיסנו. צילום: מתוך עמוד הוולט של גיסנו
גיסנו. צילום: מתוך עמוד הוולט של גיסנו

בא לי שווארמה

עם שם כזה אי אפשר להתווכח, כי ברור שפשוט בא לנו שווארמה. ועוד יותר בא לנו עליה כשהיא במחיר יותר מסביר, אפילו זול ביחס לרוב התל אביבי. בפיתה מכובדת, בליווי טחינה נוצצת וגם עם סלטים למבחר. קיצר, בא לנו. בא לנו מאוד.
המחיר: 35 ש״ח
שדרות ירושלים 35 (בתמונה הראשית)

שווארמה סטריט

לשווארמה סטריט יש מספר סניפים ברחבי הארץ, והם בנו פס ייצור שלם לדונר. באופן מפתיע, המפעל המאולתר מקפיד לגבות סכום הגון לפיתה. זו עם נתחי בשר העגל כבר עברה את רף 40 השקלים, אבל ב-36 שקלים תוכלו לפרגן לעצמכם שווארמה של פרגית מעורבת בעגל עם סלט ירקות, כרוב, טחינה ועמבה. ביס קליל באמצע אלנבי.
המחיר: 36 ש״ח
אלנבי 49

כולם יודעים עמוק בפנים שאהבה לבשר זה אהבה אחרת!???? רגע אחרי כיפור בואו לפתוח את הסופשבוע בשווארמה סטריט !!!! הרגע…

Posted by ‎שווארמה סטריט – Shawarma street‎ on Thursday, October 6, 2022

שווארמה פלאפל אלי

שוטטתם בשוק לוינסקי ונתקפתם רעב אימתני? אז השווארמה של אלי בדיוק שבילכם, כמו שיודעים כבר תושבי פלורנטין. שווארמה אולדסקול, בלי דאווינים מיותרים, ועם כל מה שצריך- נתחי כבש מסתובבים וצלויים, שווארמה פרגית שמצליחה לשבור את קללת שווארמה הפרגית, ירקות טריים וטחינה, שירות מצוין והכל – בלי לקרוע את הכיס.
המחיר: 37 ש״ח
לוינסקי 38